Cat mai spiritual…


Azi m-am trezit bine dispusa, nervii din ultmele zile mi-au disparut ca prin minune, dupa cateva meditatii intense, facute azi noapte, tarziu.

Ce intra intre mine si tine, Iisuse, Fiul lui Dumnezeu? M-am gandit ca efectiv pot sa ma implinesc  spiritual, prin eliberarea din chingile, care probabil  singura mi le-am construit de-a lungul anilor.

Am citit in ultima perioada despre Kaballa, stiinta tuturor stiintelor. Si mi-am zis: chiar e minunata! e minunat sa iesi din chinga dogmei si sa iti cauti spiritul pe urmele Kaballei! Ce religie poate fi aceea, care  te face un om nefericit 24 din 24, numai pentru ca trebuie sa te implinesti prin suferinta? Iisus  a spus sa  ne bucuram, nu sa fim nefericiti, 24 din 24!

Aseara mi-am gasit sinele pierdut printr-o simpla meditatie, venita din inima!

Buda spunea ca in ce te simti bine si ai creativitate si spirit liber, aceea este calea!

Oricum, ii multumesc lui Oreste pentru ca mi-a deschis mintea, prin delicatele sale emisiuni de spiritualitate.

Lasă un răspuns

