Final de vara

Spectacolul lumii continua ! De la malul marii,pescarusii tipa si valurile unduite ne aduc sticle cu mesaje universale de iubire.Vara asta, mi-am adunat fluturii din stomac si i-am conservat intr-un album, pentru vara viitoare. Mi-am spalat trupul,cu florile de alge din mare si mi-am pus scoici la gat,sa salut conturul verii de demult.M-am aliat cu scoicile de pe malul marii si mi-am pus dorinte,imaginandu-mi ca sunt intr-un lan de flori rosii, salbatice.Prizoniera a necunoscutului,marea , mi-a spart lacatele bolii si energiile divine, au curs prin oasele mele si le-a afanat cu niscaiva saruri. Sarea marina este raspunsul la succesul acestui plan, maret!

Soarele ,de multe ori, prea exploziv pentru al nostru „tete”,ne-a imbaiat de dimineata pana seara si cantaretii de la terase, ne aduceau pe unde, valurile muzicii romantioase. Ce fericire ca m-am trezit, azi , alaturi de tine , mare! Albastrul tau, imi inspira sperante, nebanuite, ecuatii neinvatate si vise nevisate!

Si la rasarit am simtit aerul de mare, amar si sarat.Soarele se desprindea in unduiri coloidale, pe apa si cerul isi dona singurul astru de la acea ora, marii. La  apus pe partea de sud  a lumii acesteia, am apus si noi intr-un suras final al acestor zile de august.

Lasă un răspuns

