Proza geometrica despre parti de lucruri


Pe buzele mele, am simtit trapezoidul unui sarut, cam diform si perfect in imperfectiunea lui. Un patrat s-a desprins in unghi perfect si a dat  un colt de stea , in coltul unui ochi ,cu privire de margean. Culoarea  de cristal s-a desprins si a crapat o usa in doua, din care a aparut o pisica neagra si cu ochi galbeni. Am suferit cand am vazut-o si m-am ascuns in ungherul unei filozofii antice, in care Solomon se iubea cu regina din Saba. Am stiut ca zeii din acele timpuri, nu erau reali, ci erau doar niste forme din aur si argint, forme , trase in fierul rosu si sculptate anume, pentru ca paganii sa se inchine la ele. Povestea cu daruitul canii cu apa unui strain, a aparut din senin,in neamul lui Avraam si a continuat cu Isaac , cu David  si cu Iisus. Nu am mai stiut de mine, cand am cedat locul din inima mea , ce era ocupat de o buna  bucata de timp, de zeii  pagani. M-am convertit la „a da o cana cu apa’ si am gasit o stare de zeificare si mumificare a fiintei mele, atat de pagane si de apoasa si nesigura. Nu am stiut cartea care am citit-o a doua zi, pana nu am intalnit-o intr-o biblioteca oarecare, pe o strada oarecare, intr-un evantai de timp, voalat, ce sufla vantul incolo si incoace si imi ducea fiinta in eter.

Lasă un răspuns

