Umbre de animale


Ma cufundai in ziua fatala, in care citiii din horoscop,umbrele unor tapi, tigrii si maimute, ce zi de zi, aveau un comportament, cat se poate de uman. Zilele mele treceau in miros de cafele, horoscoape, poezii si nu mai stiu ce ganduri infime, care sustineau, acest peisaj ludic, in care stateam eu. Mai sa fie! De cate ori m-am indragostit in viata asta? Dar intr-o viata trecuta? Raspunsul a venit  imbietor, ca dragostea in filme, este cat se poate de ademenitoare, mai ales, intr-o camera obscura, cu miros de popcorn.M- am alungit pe marginea sofelei si ma gandeam intr-o dulce nepasare, la Eminescu si la ” Romanul adolescentului miop” de Mircea Eliade, idee care mi-a tresaltat in cap, asa ca un plictis, caci mai trecusem de vre-o suta de ori,prin locurile astea din campul ideilor mintii mele.

Astept totusi un raspuns de la un prieten  de suflet, care m-a jignit, cam de cate ori m-am spovedit in fata lui si de atatea ori l-am si iertat, avand in vedere soarta cruda a umanitatii, ce zace in pacatul stramosesc.Ce sa mai? sunt un munte de lumina, de iertare si blagoslovenie, in momentele mele cele mai bune, dar, sa nu ma prinzi, in momentele de criza exitentiala, cand se distorsioneaza vibratiile de OHM si de energie qi. Hai, ca o sa ma uimesti inca  o data, cand ai sa vrei sa ma intrebi despre  animalele din zodiac si sa ne uimim impreuna, gandindu-ne la nemurirea sufletului etern. Teologie, nu gluma!

Lasă un răspuns

