Dorinte pentru Noul An

Sfarsit de an.Starile se zbat sa iasa la suprafata.E acel”je ne sais qoi”.E o stare de fapt, a gandurilor puse in balanta.In fundal,ascult vocea Larei Fabian,cantand divinul „Adagio”.Fac bilantul pe anul ce a trecut si imi doresc o noua persepctiva a anului ce va veni.Am incredere ca ceva se cladeste.Undeva, in strafundul inimii,sta ieslea sfanta, cu Pruncul sfant.Simt ca totul va fi bine, ca am cladit, felie cu felie,un castel.Pentru asta, mi-am pus la contributie, neuron cu neuron.Divinitatea mi-a dat bonus cativa neuroni in plus,pentru simplul fapt ca simt cum circuitele neuronale functioneaza la maxim,precum  smartfonul  meu cu viteza maxima.

Trebuie sa imi promit ceva, in prag de nou an.Si anume ca in noul an voi lupta cu mai multi neuroni,imi voi deschide urechile si la lucrurile la care am fost surda pana acum,la amanuntele din viata de zi cu zi,la nimicurile profesionale, care sunt de fapt,secretul catre succesul meu.Caci asta imi doresc , ceea ce isi doreste toata lumea nu? succes!Mi s-a mai dezmortit putin inima!Dar cel mai important mi se pare  faptul ca am descoperit firul de aur al domeniului dezvoltarii personale.De fapt, este un studiu al emotiilor si al comportamentului,care te duce spre succes.Si chiar acesta este lucrul pe care mi-l doresc cel mai mult anul asta:o noua atitudine, un nou limbaj,o noua stare!

Lasă un răspuns

