Copy Paste to my sister


Sora mea este modelul meu in viata. A dat Elena la facultate, am dat si eu la facultate. A lucrat Elena in invatamant, am lucrat si eu in invatamant. A plecat Elena in strainatate, am plecat si eu in strainatate. S-a casatorit Elena, m-am casatorit si eu. Cu diferenta ca Elena locuieste acum in Bucuresti iar eu am ramas in Italia. Sora mea este un model pentru mine, pentru ca i-a iesit tot ce si-a propus sa faca  in viata sau cum este zicala „a sporit si a inmultit”.

Cand ne intalnim, de cateva ori pe an, ne facem reciproc cadouri si ne bucuram de intalnirile noastre. Suntem fericite ca ne avem una pe alta si ca ne asemanam in gusturi atat de mult. Cand ne intalnim schimbam impresii fashioniste  despre cure de slabire sau despre noile achizitii ori mergem la o tura de shopping in mall. Cea de-a treia sora, Claudia, este ceva mai mare decat noi, cu vreo zece ani, dar este un pic diferita de noi, stilata si ea la maxim, bineinteles.

Sora mea, Elena, m-a luat, pe sest, intr-o tabara studenteasca obtinuta din bursa ei, cand era studenta. Tabara fusese la Covasna, de Craciun. A fost de vis!

Sora mea m-a sustinut cand mi-a fost mai greu si mi-a sponsorizat cursurile de masaj si reflexoterapie pentru calificarea de terapeut maseur. Aaa si sa nu uit de sedintele de SPA, cand ajung pe la ea , cate o saptamana, beneficiaza de sedintele mele de masaj si reflexoterapie! Suna ca o poveste interbelica  dintre doua surori extraocupate, fericite si cu preocupari  cat se poate de moderne, nu? De fiecare data cand trec prin Bucuresti, mergem si la o sedinta de hair styling,  sa ne facem frumoase. Nu ne tragem dintr-o familie de intelectuali dar tata, Dumnezeu sa-l ierte, a fost o perioada a vietii , subofiter in Giurgiu si parintilor mei  le-a placut sa citeasca mult. Noua generatie, suntem intelectuali, cu sau fara diploma.

Sora mea este modelul meu pentru ca  este o”donna” stilata si, in prezent, pe langa diplomele ei de facultate, este trainer de grafica publicitara si editor web. Este o revelatie pentru mine si a fost mereu! De aceea voi da, in continuare, copy paste to my sister!

Lasă un răspuns

