La vie en rose c’est quelquechose!


Ma uit la HBO si vad un actor intre doua varste, care trage cu sete dintr-o tigara si formeaza rotocoale mari de fum.Instantaneu, simt ca am nevoie  de aer curat. Am o stare de discomfort si nu stiu cum sa ii fac fata.M- as plimba, dar nu imi vine sa ma scol din pat.Sa fac sport,mai aman  pe maine, ca mi se rup prea tare oasele, daca le bruschez, asa dint-o data.

Actorul fumeaza nonsalant si ajung la concluzia ca mi- e mila de el.Dependenta de  tigari, mi se pare la fel cu dependenta de morfina,morfina aia din spitale,  care se foloseste pentru bolile terminale.Dea Domnul sa dispara un astfel de viciu! si sa fie asa, ar aparea altul.

Ce viata! Simt nevoia de aer curat, din stratosfera, de la munte, de pe dealuri inalte si  in antiteza cu actorul nonsalant de pe HBO, simt ca vreau sa-mi curat plamanii, cu o sedinta de respiratie ,inspira-expira.

Ideea este ca  nu face bine nimanui fumul de tigara, dar tabietul este un”quelquechose”original, care se cere musai sa fie facut, consumat si tratat cu respect. Ca vorba aia, ne mai odihnim si noi constiinta si mentalul in timpul unei pauze de tigari, la munca. Socializam,facem parte din curentul fumatorului nonsalant, care tragand fum in plamani, este mult mai interesant, decat cei  care stau cuminti si cam blegi, neinteresati  si  neinteractivi la jocul societatii!

O sa -mi spuneti, ca de cand e lumea si pamantul a existat viciul asta, a existat interactiune intre doamne si domni din societate , care asa par mult mai interesanti si care  invaluiti in fumul de tigara, afirma suprarealist:la vie en rose, c’est quelquechose!

Lasă un răspuns

