Teoria conspirationista


Gratiela era o tipa foarte moderna, ce detinea o sartorie, adica o croitorie,undeva intr-un orasel,  pe langa Roma. Fiind reprezentanta comunitatii romanesti  din acel orasel, ne- a invitat la crotoria ei, pe mine si pe sotul meu si chiar  am lucrat timp de cateva saptamani acolo, fiind si confidenta ei. Intalnirile noastre decurgeau  ceva de genul:cum ar putea sa ne implice si pe noi in viata comunitatii de acolo, cum am putea deschide un ziar, in care eu sa fiu redactor, sau cum am putea sa fim coechipieri la organizarea unui spectacol, pentru comunitatea romaneasca din acea zona.Gratiela, a avut multe actiuni civice de acest gen si s-a implicat in ajutorarea  anumitor cazuri disperate, ale romanilor, din peninsula,cu ajutorul autoritatilor italiene, din zona.

Intr-o zi ne-a invitat la un restaurant, in vecinatatea zonei, unde se afla resedinta de vara a Papei, la Castel Gandolfo si a comandat cu gesturi de diva, multe platouri cu mancare meridionala si cu diverse rulouri  cu carne, pe care ne- a si invitat sa le savuram, fara sa facem prea multe concesii. Gratiela, era o tipa  care avea tot ce isi dorea: un sot italian, o croitorie si un Audi, la purtator, plus multa ambitie, de a realiza ceva maret, in comunitatea din care facea parte si de a ajunge cat mai sus. Dar ii placea sa jongleze cu situatiile, cu oamenii, vroia mult de la viata. Vroia sa  smulga vietii imposibilul. Dar imposibilul, nu este decat pentru zei si paharul lor, nu il bea oricine!!

La un moment dat, datorita ambitiei ei de nestavilit, mi-a dezvaluit ca a intrat in niste grupari foarte puternice, dar am tras eu concluzia, ca necorespunzand din punct de vedere al puterii  si al valorilor, in primul rand, a fost atacata psihotronic ,atat ea, cat si familia ei.

Concluzia este, ca atunci cand tii sa fii mai presus decat ai fost nascut sa fii, cand uiti cine esti si ” te lasi pe tine” pentru anumite interese, cand crezi ca tot ce zboara se mananca, cand uiti de „eul” tau si uiti de tine, te asteapta nimic altceva decat nebunia  si gandurile tale ti se invalmasesc in cap si te autodistrugi printr-o ambitie nebuna si atunci nu e Ok. Nu stii mare lucru despre ce fac ei, sau poate ca stii prea multe, si mai stii  ca vrei sa faci parte-cu disperare, dintr-o grupare de elita. Vai de capul nostru, ce mici suntem, cat de insignifianti si  cu toate astea, curiozitatea si curajul, pot fi uneori prea mult pentru niste persoane normale.  Uneori curajul prea mare, face rau, stiti cum e? Dar ca sa pastrez misterul, sa stiti ca  Gratiela stia multe si cu toate astea, nu putea sa vorbeasca nimic despre ce stia. Mi-a spus doar atat: ca primea telefoane de amenintare si ca o luase razna. Ca lumea se intorsese „cu susul in jos”,  atat pentru ea cat si pentru familia ei,  si  ce se mai putea face de aici? Nimic, in afara de faptul ca trebuia sa se retraga si retragerea asta trebuia sa fie si un ascunzis.

Nu cobesc, dar ca sa ajungi sa fii membru a unei astfel de grupari, nu e de ici de colo. O admiram, dar si eu am trecut prin ceva de genul, la un nivel mult mai mic, dar cu riscuri majore pentru echilibrul meu. Si am patit-o si eu, deci stiam ce  sa-i spun in atare situatie. Ce sa zic? Si eu eram patita si eu am trecut prin valul de adrenalina data de importanta pe care o ai, cand esti la un alt nivel, inchipuit sau nu. Oricum, asta se plateste, mai devreme sau mai tarziu! Si eu am platit-o cu varf si indesat, asa cum si Gratiela a platit-o! Numai ca ea nu stia, ca eu stiu perfect despre ce vorbeste si in ce ” shit” se afla! Sa ajungi unde a ajuns ea- nu dam nume, ca o sa-mi spuneti ca nu poate fi adevarat, desi banuiti in ce grupari a intrat, vorbind de nivelul unui oras ca Roma!!- nu e pentru oricine si nu e pentru muritorii de rand!   Asa ca am invatat si eu ceva din povestea asta: destinul iti propune, dar asta nu inseamna ca tu trebuie sa si accepti! Ce naiba? Stiti zicala: nu te juca cu focul, ca o sa te arzi rau!! Asa a patit si ea.

 

Lasă un răspuns

