Unde este Centrul Vechi?

M-am aflat intr-o zi pe la Unirii si cautam Hanul lui Manuc,din celebra melodie”La hanul lui Manuc” a lui Baniciu. Aveam niste emotii pentru ca ma aflam in zona legendara  a Bucurestiului. Am ajuns in fata locului cu pricina si intreb o doamna super bucuresteanca, mi-am dat eu seama dupa reactia ei,plina de ifose:Dna unde este Hanul lui Manuc? la care dna nascuta si pascuta in Bucuresti,ridica din umeri si se intoarce cu spatele la mine-ma aflam chiar in fata locului cu pricina. Am zambit de ironia si penibilul situatiei si am dat cotul,unde am ajuns la biserica sf. Antonie,unde se afla icoana facatoare de minuni a sfantului. M-am rugat in fata ei si am simtit un har , ca un val ,venind spre mine. La aceasta biserica, e fool tot timpul de vizitatori, care vin cu atatea nevoi, cate vise sunt pe pamantul asta si sfantul Antonie ii ajuta pe toti.

Am luat metroul si am plecat mai usurata,gandindu-ma ca totusi Dumnezeu ne raspunde in feluri atat de diferite la fiecare dintre noi si in moduri atat de tainice, dupa  zicala: coincidenta este modul lui Dumnezeu de a-si face simtita prezenta.

3 gânduri despre „Unde este Centrul Vechi?

Lasă un răspuns

