Mancare de caracatita cu gust de stafide


Imi place foarte mult bucataria meridionala! As manca tot timpul fructe de mare in combinatie cu lamaie, rucola si parmegiano italian! In general imi plac combinatiile din retetele italiene , pe care, oricum le combini,reiese o reteta foarte light si gustoasa, care nu iti cade greu niciodata!

Intr-o zi am cumparat o caracatita pe care am fiert-o si in prealabil ,secretul consta in a o opari de trei ori in apa in clocot si apoi trebuie fiarta destul de mult, cam o ora. Apoi, pofta buna! este un deliciu preparata cu putina lamaie ca sa ii mai taie din greata, caci trebuie sa va spun ca este mai grasa decat alte fructe de mare si nu poti manca odata o cantitate mare.Dar este un deliciu alaturi de pastele italiene si putin parmegiano gratugiato!

Mi racomando! Pe langa  aceste delicatesuri mancati si multe fructe si din alea mai portocalii dar sa fie si cat mai colorate, pentru a va bucura atat papilele si sanatatea ,cat si privirea!

Lasă un răspuns

