New look!

Ieri am fost la coafor sa-mi schimb lookul. Am trecut pe bob si ce este mai trendy,este ca mi-am făcut breton retro,precum franțuzoaicele.In ultimele doua luni nu am mai băut sucuri-caci trebuie sa iti spun ca eram fan carbogazoase- si cu aceasta ocazie, am slăbit vre-o șase kilograme. Povestea cu schimbarea lookului mi-a dat un refresh la softul personal si bineînțeles ca toată lumea a observat o schimbare mare! Ma simt plina de energie si de patos,caci,nu e așa, o femeie trebuie sa fie proaspătă si răsfățata de împrejurări si cat mai woman la 35 de ani!In momentul asta, ma simt mai bine ca la 20 de ani,mai împlinita ca la 25 si mai plina de viață ca la 30!Concluzia:e bine sa fii superwoman la 35,femeie cunoscătoare a propriului eu la 40 si femeie sexy la 45! Catwolk, I’ m coming!

Lasă un răspuns

