I follow Jesus


Il urmez pe Iisus in cuget si in simtire, in iubire si in furie, in semeni si in vindecare, in mine si in tine. In sotul meu, in mama si in sora mea, in durere si in disperare, in Golgota si in biserica, in trup si in suflet.

Nu mai sunt eu, ci sunt doar o farama de Iisus, de pe masa altarului. M-am adus pe mine la Tine si cand nu voi mai fi, voi fi din nou in Tine, de acolo de unde am venit. In Tine cred cu toate pacatele mele.

I follow Jesus,everywhere He is!

Lasă un răspuns

