Ne-am mutat in Bucuresti,in apartament cu chirie


M-am mutat in apartament nou cu chirie, in Bucuresti. Nu arata ca un apartament american, e cam gol, dar e super ok. Cateva tablouri mari, suprarealiste pe pereti si arata ca o locatie americana. De abia astept sa-l stilizez si sa-l personalizez. Fara bibelouri, doar cu cateva chestii feng shui si neaparat cu o vaza japoneza mare, cu o floare mare de salon,in coltul din dreapta. Cica aduce multa purificare in aer si un aer  proaspat! Ne-am cumparat o noptiera minimalista alba, care sta langa saltea si arata super ok! Si sunt incantata ca mi-am luat saltea pneumatica, pe care si dormim. Ne-am intors la studentie, ce sa zic?  Suntem cetateni romani, bucuresteni de profesie, turisti in tara si in strainatate. In urma cu cateva zile, ne-am dus la o garsoniera sa o vedem, care garsoniera era plina de mucegai si am avut o incercare esuata de a dormi o noapte acolo, dar nu ne-a mers, pentru ca pur si simplu, nu se putea dormi acolo.

Banii de la proprietara garsonierei, i-am luat inapoi , desi ne gandeam ca nu o sa-i mai vedem in veac. Ne-am intalnit cu proprietara, care cu un aer preocupat ne-a tinut un discurs, cum ca sa nu mai avem incredere sa dam banii la oricine, ca lumea e perversa si ca ea ni i-a dat inapoi , deaorece este o finuta. Tipa era o vlajgana gen arian, la 1.85, blonda cu ochi bleo si am aflat ca este si pocaita. Deci am avut noroc!

Ulterior am gasit apartamentul fenomenal, care desi este partial gol, este super curat, varuit si cu doua camere mari. Super,am zis cand l-am vazut! Plus ca l-am scos la un pret super bun pentru Bucuresti! Sa traiasca sotul meu care stie sa negocieze!

Deci suntem  de profesie bucuresteni si nu pasageri, cum eram pana acum! Capitala are farmecul ei. La orice ora gasesti farmacii non stop, malluri la discretie, oferte diverse la piete diferite si supermarketuri care mai de care mai ofertante. Fiind oferta atat de mare si preturile sunt mai mici, decat in restul tarii.

Bucurestiul? ce sa va spun? o tara in alta tara!- un fel de tara a Vaticanului in Roma! Legi proprii ale sofatului, reduceri la multe produse datorita ofertei, transport gratuit la mobila, cele mai noi oferte la toate supermarketurile si ce e mai grozav, se gaseste de munca . Si ce e si mai grozav , e plin de parcuri cu spatii verzi, unde te poti desfasura, ca intr-un spatiu european!

3 comentarii

Lasă un răspuns

