O mie si una de arome!

Ce binecuvantare sa simti aromele in inceputul vietii! Ce binecuvantare sa simti aroma prezentului „a fi”!

Eu personal, am simtit aroma de primavara cu fluturi si cu campii de flori colorate. Am cules arome de gutui si soapte de amor. Am  mai cules arome de piersici coapte cu iz de buze inrosite in saruturi fierbinti.

M-am trezit diminetile, cu arome de vanilie si scortisoara, in pumni de sperante si vise.

Am cules arome  de pagane ganduri, stinse in lacrimile mamei. Am cules arome de rugaciuni din ceasloave cu miresme de busuioc. Cand eram copil, m-am adapat din aromele laptelui din strop de roua! Si am avut arome de flori de liliac, prinse in impletiturile de mireasa!

Am cules arome de foi de toamna, cazute din trunchiuri sculptate cu flori, in alt anotimp de primavara. Si am iubit arome de vestede ganduri, nascute in seculare temple!

Aromele se  nasc din soaptele cerului, cand se preling ploile prin vii.

Lasă un răspuns

