O noua provocare


Mi-am deschis blogul in 2013 si am trecut prin diverse faze de creatie.Uneori mi-am ascutit intuitia ,precum cea a unei pisici, care are un instinct foarte bun-nu stiu daca de temut- alte ori am incercat sa aduc povestile unor oameni frumosi in blogul meu.Iar alte ori, am divagat pe file de meditatie filosofica.

Doresc sa particip la concursul Super blog,deoarece cred ca va scoate ce e mai bun din mine si doresc sa imi imbunatatesc blogul,cu multe tehnici,pe care acum nu le cunosc.

2 comentarii

  1. Bun venit in SuperBlog!
    Iti multumim pentru inscriere si iti dorim succes! Prima proba deja te asteapta la start. Speram sa te regasim la linia de finish si la Gala SuperBlog 🙂 Inspiratie din plin si toate cele bune!

    Apreciază

Lasă un răspuns

