O Ileana Cosanzeana moderna


Sunt o fashionista, recunosc! Dar sa nu va ganditi, ca numai la vestimentatie sunt o fashionista! Imi place sa imi rasfat parul, cu produsul Gerovital H3 Perfect Look , din gama Gerovital Tratament Expert, imi confera un par foarte matasos si dupa ce il coafez, sta super  glammy!

Aaa, dar nu v-am spus ce am  patit cand trebuia sa ma duc la petrecera celei mai bune prietene alei mele, Ilona! Am vrut sa imi fac parul, sa arate cat mai drept, caci al meu este putin ondulat. Asa ca, am folosit placa de par si l-am ars, desi  eu am o mare grija de podoaba mea, capilara si o feresc, atat de temperaturi ridicate , cand il ususc cu fhoenul, cat si de temparaturile joase, iarna. Am folosit, de-a lungul timpului, produse de traditie, mandrie romaneasca, profesionalism,Gerovital Tratament Expert, doctorul personal al parului tau, care este un produs foarte bun si care mi-a reglat sebuumul si a fost un doctor adevarat, pentru parul meu! Astfel, aceste produse , mi-au asigurat rezistenta parului si stralucirea sa,  si cand am intrat in camera Ilonei, toate privirile s-au intors catre mine, caci parul meu lung, nu mai arata ars, caci folosisem un produs de ingrijire super bun.

Am avut incredere in aceasta gama de la Gerovital, caci si prietena meaprobe_farmec_superblog o foloseste si amandoua suntem foarte multumite de ea! La petrecere a fost super-cool! Am dansat toata noaptea si am servit cocteiluri americane si  am mancat de la bufetul suedez, pregatit cu mare migala, de mama prietenei mele. Rochia mea , a fost de senzatie, dar parul… parul arata ca in reclama aia cu acea lady, care coboara din avion si parul rezista,  rezista,  rezista!! Am primit multe complimente, atat din partea masculina , cat si de la cunostinte diverse. Ce sa va zic? Am fost o adevarata lady, de reclama, cu asemenea stralucire in par!

Asa ca, fiti frumoase mereu si nu uitati sa zambiti, cand parul va straluceste! Nu de alta, dar aveti motive intemeiate!

Un comentariu

Lasă un răspuns

