Stampila fericirii

Ma numesc Alina. Sotul meu se numeste Dragos. Ne-am intalnit intr-o gara, dupa numele cantecului,”Hai vino iar in gara noastra mica,Priveste-ma sa vezi cat mi-e de frica,etc”.Intr-o oarecare gara din Romania, a inceput iubirea noastra, care si-a pus stampila pe vietile noastre.

Azi ne iubim ca in prima zi. Doi indragostiti, teologi amandoi, cu vederi ceva mai largi asupra vietii,  cu dogmatica vietii invatata pe dinafara. Doi trubaduri , ea romantica, el ceva mai pragmatic,care  au stampile de moldoveni, ce au trait amandoi o viata boema, mutandu-se dintr-un oras in altul, caci nu aveau copii si care au vizitat intr-o zi Vaticanul si Roma si au ajuns unde putini ajung. Apoi au urmat doi ani de relocare in Italia, un an in sud , alt an in nord, pe langa Torino. Acum, in Bucuresti. Stampila noastra se poate chema si Colop, la o adica, dupa un cunoscut brand de stampile. Sau se poate chema stampila fericirii si a celor doi indragostiti, care sunt indragostiti si in ziua de azi. Intr-o zi, am trecut pe la o papetarie si am  vazut o stampila personalizata, buna fix pentru  iubitul meu.

M-am grabit in acel moment sa o cumpar si sa scriu pe ea, o fraza care sa ne defineasca pe noi, ca si cuplu si pe care sa o aplicam pe toate felicitarile si cartile de vacanta, pe care le vom trimite celor dragi. Pe ea scrie cam asa: „Stampila fericirii, de la cei doi boemi ai vietii, Alina si Dragos! Pana  ce moartea ne va desparti!”. Simplu si concis.

Acest articol este scris pentru concursul Superblog2015.

2 gânduri despre „Stampila fericirii

Lasă un răspuns

