De la maimuta,la tehnologie

Buna din nou! Intr-una din zilele astea, am primit comanda de tricou personalizat de la tricouri personalizate  si am fost super incantata! Tema  de pe tricoul meu este despre evolutia omului de la maimuta la ” homo sapiens”, care foloseste calculatorul. Impactul care l-a creat asupra mea , cand am vazut tricoul pe situl de cadouri personalizate si mesaje tricouri, a fost waau! Asta este tricoul care imi place si care imi da feelingul de happy si ma va face sa arat cool!

Ne  tragem din maimuta, dupa teoria evolutionista si am ajuns dupa  milioane de ani, sa gandim si sa fim conectati cu calculatorul si cu internetul! Nimic nu a fost usor in evolutia noastra, a omului, dar progresul pe care l-a facut omul este colosal si iata-ne si in era cibernetica! Suntem conectati la tot felul de aparate, zi si noapte, ceea ce ne face sa lucram mult si sa gandim mult, pentru a ne dezvolta si mai mult!  Poate suntem prea conectati, ca un bolnav, care este in moarte clinica si nu poate trai fara aparatura la care este conectat. Intrebarea este: pana unde o sa se ajunga, din moment ce deja au aparut anumite afectiuni, in urma dependentei de internet si de lumea virtuala? Sau vom ajunge niste roboti condusi de aceasta memorie uriasa, care este internetul si care intr-o zi, ar putea ajunge in mainile anumitor oameni, care nu vor binele omenirii, ci dimpotriva?

Un tricou personalizat este o reclama pe care o porti pe tine, de cele mai multe ori, amuzanta sau  usor penibila, dar care este cu atat mai moderna si plina de optimism si care parca spune interlocutorului:”Hey! that’s me! Do you want to be my friend?”

Asa ca se poarta si fiti in trend, cu  tricouri haioase! caci eu am fost super admirata de prietenii care s-au aratat super incantati si care, de la un banal tricou, au inceput o dizertatie, presarata cu glumite si cu zambete, care m-au facut sa ma simt cool  si populara!

Acest articol este scris pentru concursul Superblog 2015.

!ionela vatican 352

Un gând despre „De la maimuta,la tehnologie

Lasă un răspuns

