Alin-tare de weekend

Cana Hanna Montana


]

Ati auzit de cana Hanna Montana si de cana personalizata a blondei de la Drept? Nu am fost nicioadata blonda de la Drept, dar Hanna Montana, am fost cu siguranta in copilarie, cand imi savuram ceiutul de dimineata ,cu briosa alaturi, pus de mama pe masa intr-o cana handmade si foarte amuzanta, in care se inneca nu numai surasul meu de copilarie implinita, nu numai dimineata de vesnicie, a unei fetite satene cu ochi verzi, ci  se regaseau in ea, toate visele acelui personaj, pe care le retraiam in fiecare zi de zeci si zeci de ori, de cate ori ma intalneam cu ea, cana mea! Era o cana personalizata, cu o alta fetita pe ea, ce culegea spice dintr-un lan de grau si stiu atat, ca eram innebunita dupa  parul ei, galben ca cel al Hannei Montana. Mai tarziu, am primit un cadou, o cana de cafea, in care se innecau toate diminetile pline si nebune de adolescenta si de tanara studenta. Cana mea, era cea care imi simtea la fiecare sorbitura, primii fiori de dragoste, primele emotii de la admiterea la facultate. Ea imi era prietena fidela , care nu ma certa, ci dimpotriva, ma alinta cu o cafeluta dulce si aromata, dimineata la prima mijire a zorilor!

Mai tarziu, o alta cana de cafea mi-a trezit orgoliul de femeie, cand mi-am achizitionat-o de la un magazin de cani personalizate si mi-am luat o cana cu semnul leului pe ea. Doar eram o leoaica-luptatoare, nu? Cafeaua in cana de leoaica, era mai surprinzatoare, imi confirma in fiecare dimineata, ca sunt o femeie intreprinzatoare, curajoasa  si neaparat, mai bogata sufleteste, emotional, intrinsec, suprarealist ,metafizic si filozofic si toate astea din cauza ei, canii mele personalizate. Ce yoga, ce metafizica, si filozofii mai bune puteam sa imi daruiesc, decat savoarea intr-o cana prietena, ucenica si batrana confesoare a mea? Aceasta a fost si este practica mea de o viata! Nu as numi-o religie, dar as numi-o, o buna prietena, care mi-a fost alaturi si la bine si la greu. Cana mea de cafea, mereu mi-a spus: Bea, roaga-te si iubeste!

Acest articol este scris pentru concursul Superblog 2015.

Lasă un răspuns

