Zeita branzei


Cheese!!! Mama imi face o fotografie si instantaneu, cand imi pomeneste  de cheese,incep sa rad, caci toate celulele mele s-au unit intr-un zambet larg si imi dau liber la endorfina, asa cum numai branza de toate felurile, poate sa aiba efect asupra mea! Si mama stie asta, ca fiicei ei , ii place cel mai  mult, sa manance branza pufoasa Cottage. Intram in supermarket si ajungem la raionul de branzeturi. Acolo, dezmierdam cu privirile, toate rafturile de branzeturi. Eu deja incep sa salivez. ” Dra,  sunteti dulce acrisoara ca  branza pufoasa Cottage! Aveti tenul  divin de alb,ca o bucatica din acest dumnezeiesc cascaval, care se va topi intre papilele dvs gustative, daca il veti gusta!” Eu ma uit cu ochii mari la Tony si imi vine sa aleg toate sortimentele pe care mi le prezinta, caci sunt un mare fan „ branza http://fanbranza.ro/. Si nu de oricare branza imi place!  Ci din aceea facuta cu multa iscusinta de italieni , din lapte de bivolita si care este procesata in cazane uriase. Iar dupa o astfel de procesare, rezulta o mozzarella de cea mai buna calitate! Daca ar fi sa ma  reincarnez intr-un fel de mancare, acela ar fi intr-o Mozzarela! Oameni buni, de undeva  din spatele raioanelor, apare un baietel cam de 10 ani, acesta fiind Tony Junior si  care incepe o pledoarie demna de un mare gurmand, al branzei Cottage, a carei fana si sunt: Aratati ca o soapta de amor, spusa de tati lui mami, atunci cand ne serveste branza Cottage, dimineata la micul dejun! Si sunteti delicioasa ca un sandvici cu branza cu chimen, dra! Sa stiti ca este preferata mea!  Mami zic! Am nimerit in raiul branzeturilor, unde totul se invarte si se imparte la branza si cu branza! gust o bucatica de branza fondu de la Tony si urmarea este ca mi se topeste in cerul gurii! Savoarea mi se pare o nebunie si ma simt fericita, ca am descoperit, aceasta branza magica! Nu mai asteptam prea mult mami, zic! si intorcandu-ma, adaug: Dle Tony, cred ca in alta viata am fost o vacuta producatoare de lapte , din care stapana facea  cea mai buna branza din lume!  Ca atare acum, am posibilitatea sa imi aleg, cea mai buna branza, de care poate, doar casa regala, are parte! „Biensiur!”zice Tony, sunteti o vacuta, transformata in zeita branzei! si noi va multumim pentru asta!

Asa ca nu uitati nicioadata de branza si veti fi fericiti si mai ales, satisfacuti!

Acest articol a fost scris pentru Superblog 2015!

Imaginile au fost luate de pe ro.stock fresh.com, e.cuisine.ro, ziarelife.ro.

Un comentariu

Lasă un răspuns

