Despre Haloween


poza halowwenHaloweenul este sau nu sarbatoare satanica? Aici trebuie sa ne raspunda copiii, care se distreaza pe cinste in aceasta zi si primesc mult ravnitele bombonele-caramele!

Dragi mamici, sunt si eu o matusa , care am ajutat la umblatul prin magazine,in goana dupa costumul de Haloween, pentru nepotelul meu, Edi. A fost extrem de distractiv si a fost cooperare 100%, pe toate planurile: una bucata mamica, una bucata bunica si una bucata matusa. Alegerea costumului a fost destul de distractiv, pentru ca de cate ori treceam pe la un stand, Edi proba toate costumasele nastrusnice: si am facut poze cu aripi de ingeri, cu masti de carnaval {inclusiv noi, cele mari},apoi a probat Edi, costumul de arab, apoi pe cel de vampir si apoi pe cel de print. Ne-am distrat pe cinste! Noi eram mai incantate decat  copilul si ne-am ales si cu o sesiune  de shooting! Dragi adulti, nu mai fiti asa incrancenati, va sfatuiesc sa intrati un pic in lumea copilariei, in care vampirii sunt cel mult, niste personaje de desene animate, caci asa le vad ei, micutii nostri! ei vad totul in roz. In ochii lor, toate culorile sunt de curcubeu, lumea este o scena de personaje si cand intra si ei in aceasta scena, sunt cei mai fericiti! Fiti copii, inca o zi de Haloween si nu le mai restrictionati bucuria din sufletele lor inocente! Cred ca avem multe de invatat de la copilarie si de la copii: jocurile lor, seninatatea lor si armonia din lumea lor este atat de  perfecta, incat putem  spune, ca noi ca adulti, suntem  imperfecti, iar ei, ati ghicit, perfecti!

Adultilor! Nu abandonati copilaria din sufletele voastre, inecandu-va in grijile si catastrofele din viata de zi cu zi si astfel facandu-le nefericite si pe aceste suflete fericite! Jucati-va cu ei, in orice modalitate si comunicati cu ei,caci lumea lor este atat de frumoasa si regulile adultilor, sunt atat de dure. As dori sa aiba si copiii din ziua de azi, copilaria frumoasa, pe care am trait-o noi, copiii de ieri, cu bunici adevarati, cu case de bunici, magice si bogate  cu de toate. Cu copii pe ulite, in care nu lipsea nimic din peripetiile lui Creanga. Si daca se adauga si Haloweenul, nu le luati bucuria aceasta! Cat sunt copiii, au nevoie de orice semnal de la noi adultii, ca vrem sa facem parte din lumea lor, magica!

Daca vom privi totul prin ochii de copil, vom ajunge niste oameni  perfecti, as spune eu si empatici.  In noi, undeva in adancul inimii,este copilul de mult uitat, dar care este cheita spre fericirea noastra. Nu am  spus-o eu, ci a spus-o si Iisus:” Lasati copiii  sa vina la mine, ca a unora ca acestia este Imparatia cerurilor”. De multe ori , ne ducem la capatul lumii, sa cautam fericirea sau linistea,  ne razvratim ca nu am gasit-o, apoi poza haloweenne infuriem si devenim  mai  inversunati. Dar uitam ca in noi, sta ascuns un copil, care demult nu s-a mai manifestat si asteapat sa fie bagat in seama.

Lasă un răspuns

