Sursa de alimentare a PC ului meu

S-au intalnit, printr-o intamplare. Cand inginerul de PC, Dada, cum i se mai zicea, a hotarat sa ansambleze niste piese, de la  magazin online surse si a avut niste promotii componente pentru un noua viata a PCului meu.

Astfel, va voi reda discutia dintre componentele PC ului, care au fost nerabdatoare sa joace intr-o piesa de teatru:

PCul: Sunt un ecran complet si redau intr-o forma tot mai evoluata, toate informatiile, necesare stapanului meu. Chiar daca nu ma credeti si daca ma vedeti cam vechi, sa stiti ca nu sunt din epoca de piatra. Sunt cel mult un Flinstone,in era tehnologica!

Fortron: Eh! Esti si tu un prapadit! Daca nu as fi eu inimioara ta, Flinstone, adio sentimente, adio informatii, adio lumina si alte cele!

Hard diskul: Sunteti toti niste destepti! ce sa spun?! Daca nu mi-as adduce eu contributia, eu fiind piesa de baza, bineinteles, ati da toti faliment! Eu sunt piatra filozofala a PCului,  Pcul este un Flinstone si sursa Fortron, este dumnezeul nostrum, cel care ne da H2O!

Tastele: Ce sa mai discutam! Eu sunt cea mai mangaiata component a Pcului, stapanul meu , imi mangaie tot timpul pielea neagra si ma alinta, pe litere! Poate sunteti niste piese importante, dar eu cu finetea mea, imi revars toata dragostea asupra stapanului si el si-o revarsa, asupra mea! Suntem Yng si Yangul, Pcului! Dar trebuie sa recunosc, ca fara tine surso si fara producator surse, as fi doar Yng, amuleta feminina a Pcului!

Sursa Fortron: Sunteti toante! eu sunt SURSA voastra si punct! Vreti sa ma folositi? Nu aveti de cat! Oricum, fara mine, sunteti moarte! Cimitirul de piese, se alege de voi!

Toate componentele in cor: Avem nevoie de tine! Avem nevoie de tine!

Acest articol este scris pentru concursul Superblog 2015.

Lasă un răspuns

