Gardul si leopardul


Intr-o zi, mi-a venit o idee captivanta! Ce ar fi daca in gradina casei noastre, as construi un gard din acela, in romburi, care sa fie cat se  poate de romantic  si de viu? Asa ca m-am si apucat de treaba: am cumparat scule electrice, cositoare cu motor si masina electrica de tuns gard viu. M-am apucat de proiectul ” do it yourself” ,cu spor si multa tactica. Asa ca m-am trezit la un showroom in Bucuresti, unde au tot felul de scule pentru gradinarit si construcie si unde am intalnit o echipa performanta, de meseriasi si ingineri, care m-au sfatuit cat se poate de bine! Acesti profesionisti, imbina seriozitatea cu performanta, caci trebuie sa va spun, ca magazinul on line G Tools, iti usureaza munca si ai modalitati flexibile de plata, cu retur in 30 de zile!  Zis si facut!  Mi-am achizitionat  cu emotie, scule electrice Makita si cu multa bunavointa si un car de rabdare si de calm, am inceput sa mesteresc la gardul cu pricina! Mamaa, ce adrenalina!!! Am taiat scandura cu fierastraul cu motor, lucru care trebuie sa va spun ca nu e usor pentru o femeie, dar dintr-o data, m-am transformat intr-o incisiva constructoare  al propriului meu gard! Taie, masoara,da cu lac lemnul, da si al doilea rand de lac. Ia ciocanul si bate cuiele si fixeaza baghetele de lemn, exact la centimetru, pe diagonala! Dupa toate aceste operatiuni, ma gandeam , satisfacuta, si cu uneltele imprastiate de jur imprejur, cum va veni gardul de frumos, intre mine si vecinul Costica! Cum va mai fi el admirat gardul meu, facut cu manutele mele, cele doua si ce minunatie pot face doua maini dibace! Ganditi-va putin la o femeie, care descopera America! Asa eram si eu cu gardul! Pai ce, numai la cratita  si in cariera e buna femeia? sau e buna si de pus pe rana unui barbat, cand face ea de toatele, inclusiv garduri, gradinarit si mama si sotie? Sa mai adaug?  fiica, sora, prietena, bucatareasa, model si buna la toate! Eh! Ce s-ar face barbatii fara noi? Ar da faliment cu siguranta! Dar sa revin.  Si am mesterit si le-am masurat! Am tinut fierestraul electric, ca pe trofeul national, la sportul  de performanta in curs! nu maraton, ci maraton de forta la constructie, caci mi-a luat gardutul meu, vre-o cinci ore sa il fac! si uite asa , mi-am indeplinit ambitia! caci ce imi pun in cap, aia e! Am ridicat gardutul , mandra si invingatoare si l- am fixat frumos in pamant. O minunatie de gard , asezat in X si lacuit si frumos,minune mare! Sunt o revelatie, nu alta! Dar ce revelatie a avut sotul meu, cand a venit de la serviciu, nu pot sa va povestesc! S-a uitat, l-a masurat cu privirea, neincrezator si la un moment dat a exclamat: Nevasta, tu esti buna de barbat!  Da, asa am zis si eu si am zambit fericita! Cu ocazia asta , mi-am facut si gardul si am impacat si leopardul. Adica pe sotul meu, cu vecinul Costica, caci erau certati de ceva vreme si luindu-se cu admiratia in fata splendidului gard, au revenit la sentimente bune, cu toata mirarea lor fata de munca vecinei si a sotiei perfecte!

Acest articol este scris pentru concursul Superblog 2015.

Lasă un răspuns

