Tu si parfumul tau


poza parfumRaspunde-mi , esti aici? Iti simt parfumul printre creieri, ce  imi falfaie simturile din nari si imi trezeste orgasme de iubire si de venerare. Ma simt in al noualea cer, langa tine, honney! nu ma indeparta de feromonii tai, caci transpiratia ta, miroase a parfum, a parfum de hormoni masculini, imbracati in pasiuni sfasietoare. Parfumul tau,Parfum Deeply Yours, imi aminteste de cantaretul acela, pasional, care canta intr-un fel pasional si are un feeling  de jale si dor de duca pana la inima ei, in toate melodiile. Cine? Enrique Iglesias? mi-ai spus tu. Da! functioneaza  ca o masinarie de prima mana,totul in capul meu: simtul olfactiv se dezinhiba de tabuuri si de prejudecata ca nu imi place parfumul tau. De fapt , da e nu si nu e da. Adica , da imi place si ma lupt cu mine si imi spun ca nu se poate sa fie adevarat, dar imaginatia imi joaca feste. Esti tu, intr-un val de parfum  lemnos si fresh! o dara de feromoni, nu ca din aceia din care se prepara energizantul barbatului cu bocanci in plina vara, de pe care curg transpiratiile si parul ii este ud si sexy. Tu esti nu doar imaginea din reclama aia mortala, ci esti o dara de masculinitate si de chimie ridicata la nivel de Nobel. Cine ti-a preparat parfumul, a stiut ca esti tu: un magnet de marcasite, iesit la o bere, in cautarea hormonilor mei, care tipa de placere si de uimire. Magnetism,finete, promptitudine si multe, multe ganduri de femeie,luata prin surprindere. Tu esti tu. Tabietul meu, de fiecare zi.

Acest articol este scris pentru concursul Superblog 2015.

Lasă un răspuns

