Am devorat filmul cu Jim Carrey

Azi m-am trezit in triluliluri de pasarele. Cred ca se apropie un iz de primavara. Inima mi-a tresarit, din nu stiu bine ce renastere si restartare, de pe ‘off’, pe ‘on’. Am vazut aseara filmul ‘Dumnezeu pentru o zi’, cu Jim Carrey si m-am amuzat teribil, de fazele pe care le facea Carrey in atotputernicia lui. Si totusi, Dumnezeu are simtul umorului si  cred ca se amuza cel mai tare, de cate ori ne facem planuri de viata. Si da, El este si ironic si plin de verva, dar si <self- categorissing people>, exact ca in filmul cu pricina. Si niciodata nu incalca liberul arbitru, ca un nobil ce este, dar cred ca isi mai permite sa zambeasca, din cand in cand, la glumele noastre bune si sa ne trimita cate o bezea, sub forma de coincidenta, asa, ca sa nu ne incalcim in fapte, mai mult decat in ganduri.

Lasă un răspuns

