Particip la Spring Superblog 2016


ParticipSB2016-200x200Fiind o proaspata participanta la concursul Superblog, imi anunt intrarea de participare si la editia de primavara Superblog 2016. Am mai participat la editia din iarna, unde am  intalnit multe articole interesante, din care am invatat multe lucruri noi si cred eu, ca a fost si o lectie de rabdare si perseverenta. Mi-au placut articolele participantilor, care s-au clasat pe primele locuri si sper ca si in editia asta sa intalnesc cat mai multe articole interesante. Sper ca temele sa fie tot atat de interesante si sa ma ridic la standardele inalte ale juriului din competitie. Sponsorii au fost prompti, desi as vrea sa se acorde premii pentru primii zece clasati la un articol.

Va urez succes  tuturor concurentilor si haideti sa ne batem pentru premii!

Lasă un răspuns

