De as fi avut un aspirator…


M-am apucat intr- o dimineata, in care eram foarte harnicuta, ca o albinuta, la ora 5 fix, de facut curatenie. Capotul si coafura corespondeau  actritelor din anii 60′, care erau glogo_marketonline_micospodine desavarsite si prinse in activitati de menaj al casei. Sotul meu, era plecat la munca si eu da-i da-i, cu menajul in cuibusorul dragostei noastre. Cuibusorul, care era plin de par de la Kitti,pisica noastra birmaneza, care naparleste si parol,ca am zis ca o sa imi iau doi papagali, care nu dau decat din cioc si sunt colorati ca la carnavalul  din Brazilia. Asa aratam eu acuma: ca la carnavalul din Brazilia, plus ca nu stiam in cate sa ma impart, caq sa le fac pe toate. M-am gandit ca ar fi fost bine daca aveam un aspirator din ala smecher si super performant, de la Magazin online aspiratoare, si sa imi aleg un aspirator, de la aspiratoare profesionale si sa imi iau un aspirator Rohnson, care am auzit si am si citit pe net, ca este performant, cuNivel zgomot: 82 dB, Putere: Nominal: 1400 W/Maxim: 1550 W,Volum colectare: 15 L. Deci, era perfect pentru misiunea mea, de femeie de casa si menajera, cand si cand!

Fara papagali, fara carnaval brazilian, munca mea de casa, nu avea nici un farmec. Asa ca , am pus muzica tare,pe ON, matura si mopul in mana,  si  GO, GIRL!!! In creierii diminetii, eu ma desfasuram , ca si cum as avea cinci maini, patru picioare si tentacule, in toate partile casei: strans haine, maturat , spalat  parchetul, sters praful, intr-un cuvant, curatenia de primavara. Si stiti cum se spune fetelor:o femeie adevarata, cand e suparata pe viata, da drumul la muzica la maxim si isi face curat in suflet si in casa!

Acest articol a fost scris pentru concursul Spring Superblog 2016!

Lasă un răspuns

