Din dragoste pentru mama

Am inima stransa, ca poate nu am invatat sa te inteleg Hydrangeasatat de bine. Azi, este ziua ta, mama! Tacerea dintre noi, e cea mai graitoare. Cuvintele nu vorbesc indeajuns, sa spuna toate  zvarcolelile din sufletele noastre. Suntem ca doi monstrii albi, ce luptam, pentru „binele lumii”: mama si fiica, fiica si mama.

De multe ori, datorita faptului ca soarele a apus in supararea noastra, am avut strangeri de inima si multe deosebiri de ganduri si am facut multe comparatii: te-am comparat cu alte mame. Te-am pus apoi pe un piedestal, mult mai tarziu si mi-am dat seama ca ai luptat prea mult pentru mine si ca nu ai obosit luptand. Eu am obosit din prima clipa. Ceea ce inseamna ca Dumnezeu ti-a dat menirea de a fi mama si ca ti-ai insusit-o cu toata fiinta si ti-ai asumat-o cum ai stiut tu mai bine, pe lumea asta.

Apoi a fost gradina. Ti-ai facut un mic rai in curte si te-ai dedicat gradinii cu legume si cu flori, asa cum te-ai dedicat copiilor pe care i-ai crescut. Acum gradina , este o ocupatie nobila de-a ta, care intrece orice ocupatie nobila , de pe lumea asta! Ai avut dintotdeauna un spirit treaz si ager si ai fost cu un pas inaintea celor care vroiau sa-ti explice o situatie: o intelegeai prea bine si ii stiai si urmarea, ii anticipai si sfarsitul.

Acum te vad linistita in sinea ta. Ma iert pe mine insami,ca nu am stiut sa te apreciez indeajuns, caci azi este ziua ta! Esti cea care m-ai adus pe lume, desi e asa de indepartat acel moment si totusi suntem azi, aici, din intamplarea intamplatoare a firii: doua femei, care stau de vorba si innoada tot ce  a fost deznodat.  Suntem mai apropiate azi, ca ieri. Am facut pasi marunti, de care sunt mandra. Ai facut si tu pasi marunti, de care sunt mandra! Sensul de mers se intersecteaza mereu, in vietile noastre. Suntem un punct comun , din punctul de vedere al lui Dumnezeu si totusi atat de diferite!

Ce bine ca esti! ce intamplare ca sunt!

Lasă un răspuns

