Ma ingrijesc, deci exist!


Frumusetea unei femei este o arta.  Eu dintotdeauna, am considerat ca frumusetea vine din interior si asa am fost educata sa gandesc. O femeie, cand inainteaza in varsta si mai adauga un an in buchetul vietii, se confrunta cu din ce in ce mai multe contradictii, in legatura cu frumusetea ei.  Pe langa faptul ca frumusetea vine din interior, mai conteaza si imaginea exterioara, care nu este usor de intretinut. Multe persoane, m-au intrebat care este secretul frumusetii mele? Cum de tenul meu este intins, luminos si  zambetul este mereu pe fata? Si atunci, eu le-am raspuns: secretul meu-caci fiecare femeie, are cate un secret pentru frumusetea ei, nu- i asa?- este o cana buna de ceai de menta sau  de galbenele, in apusul serii, o carte buna, care sa imi limpezeasca sufletul si multe zambete la purtatoare. Plus o pereche de ochi verzi, care daca ai norocul sa vii cu ei pe lumea asta, chit ca nu sunt albastrii, ceea ce ar fi splendid, te fac o norocoasa! Plus multe masti alcatuite din seminte si pulpe de fructe, de orice natie, de pe lumea asta! Asta am invtat-o de la bunica mea,modelul meu in materie de frumusete, care era o femeie cocheta si se ingrijea de tenul ei, cu arta femeilor de alta data!  Desi a nascut 13 copii, ea avea si la batranete, tenul intins, fara multe riduri si o gaseai verile, plimbandu-se si mergand la tratamente prin statiunile balneare ale vremii.  Daca foloseste cineva o masca naturista, oameni buni,aia sunt eu! Cand imi petrec zilele prin bucutarie , la fenomenala ocupatie de „bucatareala”, imi aplic si cate o masca ultra- mega-naturista si cat mai plina de miere, drojdie,zat de cafea, sau faina de porumb! Reteta bunicii, ce sa mai? ca si asa, acuma daca aplici reteta bunicii, esti super cool si  rezultatul este super multumitor! Lol, totusi , la venerabila mea varsta de 30 si…, nu se poate sa nu ma hidratez cu o crema buna! si aia este dragi prietene,crema de la Gerovital Plant,de la Farmec, pentru femei frumoase si pentru romance frumoase! Ce sa va zic? o folosesc de peste zece ani si rezultatele, nu au intarziat sa apara! Ten super hidratat, ten luminos, ridurile, au fost sterse de pe fata mea si am inceput sa arat ca o zana a cremei Gerovital! Mai ales, ca produsele de la Farmec, sunt hipoalergenice, fara parabeni sau conservanti! Eu folosesc o crema hidratanta, pentru ca tenul meu este mixt si atunci, am nevoie de un plus de hidratare. Stiati ca pentru deshidratare, Gerovital Plant, a folosit o noua formula revolutionara, in care ingredientul de baza , este uleiul organic din flori de mac, care are atuul de a proteja pielea de stresul urban si ca are efect calmant si de protectie a pielii? Si se foloseste de femeile de peste 25 de ani si  se bazeaza pe principii  active naturale, ce aigura o buna compatibilitate si toleranta cu pielea. Are de asemenea, efect regenerant si antiimbatranire, caci, cum sa va spun, nu suntem batrane, inca! dar „ne-o luam”, intr-un mare stil daca nu ne hidratam, din interior, cu multa apa si cu un stil de viata sanatos si in exterior, cu o crema buna, aplicata dimineata si seara! Ritualul meu , este cam acesta: dimineata, demachiere, tonifiere, cu o lotiune tonica, antioxidanta de la Gerovital, care este la banalul pret, de 13,86 lei, pentru romance frumoase! Plus o sesiune de hidratare cu crema  despre care v-am vorbit! Sunt momente in viata unei femei, cand totul atarna  „ca de o ata”-vorba bunicii,  daca ea arata , sau nu arata bine! Imaginea ei, face cat o mie de cuvinte! Si ganditi-va dragelor, ca tenul unei femei, este ca o carte de vizita, cu care ea poate cuceri bastionul celui drag, sau poate face o impresie buna, vitala,in acel moment, pentru incheierea unei afaceri sau pentru a obtine un job! Si cum spunea bunica mea: Draga mea,nu e nimic pierdut, atata timp, cat esti tanara si frumoasa! Eu am furat de la bunica mea si respectul de sine,caci imi inspira intotdeauna, multa demnitate, caracter de fier si in acelasi timp, gingasia femeii care se ascundea pentru a se ingriji, dar nu uita niciodata sa se ingrijeasca, desi era stalpul in sanul unei familii cu multe indatoriri si responsabilitati. Asa mi-am dorit,dintotdeauna sa fiu, ca bunica: o mana de fier, ascunsa intr-o manusa de catifea. O femeie eroina , cu o imagine delicata si nobila, a sfarsitului de veac, trecut!

Acest articol a fost scris pentru concursul Spring Superblog 2016.

Un comentariu

Lasă un răspuns

