Florile ca expeditie in suflet

Iata ca a venit si luna Martisorului si a primaverii! Cu forte proaspete si cu temele facute, anume: primeneala de primavara, ingrijirea tenului, cu diverse leacuri babesti, curatarea metabolismului si a microuniversului corpului meu, cu diverse posturi si ceaiuri -au urmat gesturile de daruire, caci nu suntem altceva decat niste unelte in mana Divinitatii, prin care daruim si primim, la randul nostru , noblete  si leacuri pentru suflete: zambete si flori. Intr-o astfel de pasa inaltatoare si cu un statement de mic ghid in fengshuiul vietii, m-am apucat sa ma uit intr-o zi pe net sa vad ce as putea sa -i daruiesc mamei mele, eterna mea iubire, confidenta si prietena, deopotriva! Asa ca am dat de situl LivrarefloriBcuresti.ro, care mi-a deschis Taj Mahalul fiintei si  am putut darui un buchet splendid de flori mamei mele, de 8 Martie. In fata ochilor, mi se derulau  flashuri din copilarie, la varsta gradinitei, cand impreuna cu educatoarea, am confectionat un cadou handmade, pentru mama. Era o placa ovala de lemn, pictata deosebit, pe care lipisem samburi mari de caise si flori din hartie colorata si panza  in diverse culori. A fost un cadou special pentru mama mea, daruit din inima mea de copil, de atunci! In prezent, aceleasi emotii, aceeasi dragoste pura, dar  o viata  de  amintiri si flashuri, momentele in care am trait :primii pasi in scoala,  temele cu care mama se lupta ca sa le fac cat mai bine, adolescenta, in care eu eram fan Michael Jackson si toti peretii mei erau plini de postere cu el. Apoi, adolescenta cu mine rebela si nelinistita, primul job si sustinerea ei neconditionata, in momentele grele. Nu as putea sa ii multumesc vre-o data, dar cum spunea cineva-Dumnezeu, pentru ca nu avea timp pentru toti oamenii de pe pamant, a lasat-o pe femeia mama, sa aiba grija de copiii ei.  Asa ca, in mintea mea de fiica, m-am gandit la optiunile pe care le am , pentru a-i multumi pentru o clipa, pentru ceea ce reprezinta ea , mama- in viata mea- asa ca am ales un buchet de trandafiri,de la livrare buchete, intr-un mod cat se poate de inedit. Stiti foarte bine, ca de pe situl LivrareFloriBucuresti.ro, poti intr-un mod inedit sa daruiesti un buchet de flori, prin florarie online sau prin curier flori si  astfel iti aduc florile acasa, sau la birou. Asa ai sansa de a-ti marca teritoriul si de a face un gest de complezenta si de apreciere, pentru persoana iubita: fie ca este vorba de o colega de birou, care isi serbeaza aniversarea, fie ca este vorba de sotie sau mama. Prin comanda flori, in Bucuresti , esti o persoana cat se poate de cosmopolita si de urbana, acesta fiind trendul cel mai nou, in capitala tarii, unde totul este posibil. Caci nu numai America este tara tuturor posibilitatilor, ci si Romania, dragele mele! Ati vazut, banuiesc, scene diverse din filmele americane, in care el, ii trimite la acel hotel de lux, un buchet imens de trandafiri, cu un biletel atasat, in care isi exprima toata afectiunea pentru ea! Ei, asa putem sa facem si noi aici, in Bucuresti, la Km 1 , al civilizatiei din Romania, datorita acestei firme profesioniste de  florarie cu livrare!

In ziua cu pricina, de 8 Martie, mama era in vizita la mine si a sunat soneria de la interfon. Tot ce a urmat, este bilantul unei frumoase zile, in care eu i-am daruit mamei, un imens buchet de trandafiri- cand au sosit flori la domiciliu-care s-a lasat cu zambete amestecate cu lacrimi si cu o masa festiva , in care cele patru prietene de o viata~ adica mama si noi, cele trei surori, ne-am sarbatorit cu sampanie, icre, martisoare si multe amintiri! Era o vorba ~ ca familia nu ti-o poti alege, caci te-ai nascut cu ea, dar cu atat mai putin mama! Dar cred ca in alta viata, inainte  de a ma intrupa pe acest pamant, am facut o alegere foarte buna, cand am ales sa ma nasc din mama mea, ingerul meu pazitor!

Daca aveti un astfel de gand de a face un cadou cuiva, nu ezitati sa apelati la Livrare FloriBucuresti.ro, care mie mi-au facut ziua  mai frumoasa si asa am fost „pe val”, fiind servita acasa, ca intr-un film de buna calitate, cu livrari buchete de flori! Si asta chiar asa a si fost: o scena din viata mea, intr-un film bun , in care LivrareFlori Bucuresti.ro, a jucat rolul principal!

Acest articol a fost scris pentru Spring Superblog 2016!

Un gând despre „Florile ca expeditie in suflet

Lasă un răspuns

