Limbajul profesionalismului la Golden Tulip Times

7.00 AM: Ma aflu la sediul firmei de call center Uvet Viaggi si directorul de marketing mi-a  dat sarcina de a organiza o intalnire de afaceri, in care firma trebuie  sa discute despre marketingul on line. Asa ca, am inceput sa imi suflec mancile si sa imi ascut simturile, pentru a gasi cea mai buna oferta, pentru evenimentul ce va urma.

A doua zi,9.00 AM:

Am gasit o locatie superbestiala , in centrul Bucurestiului, la hotel  Golden Tulip Times, ce se afla  pe Bd Decebal, oferind astfel acces facil tuturor invitatilor. Hotelul este unul de lux, fiind conceput sa gazduiasca cele mai exigente gusturi. Printre atuurile hotelului , se afla: arhitectura aparte, lumina naturala si spatiul amplu, ce dau o nota de „last moment trend”, in lumea hoteliera. Camerele sunt dotate cu internet wifi, minibar, cablu TV si aer conditionat, asa ca este la indemana oricarui turist care trece pe aici, sa se simta dorit si rasfatat in acest ambient individualizat, al hotelului. Si cum mie mi s-a oferit provocarea sa fiu organizatoare a acestui eveniment, am ales un hotel cu un restaurant cu o conceptie minimalista a decorului si o bucatarie de exceptie. Aca ca, am discutat cu directorul hotelului si am pus la punct cateva  amanunte de strategie, pentru desfasurarea in bune conditii a evenimentului de afaceri:

  • Sala de conferinta Up@ Nine Conference Center, este cat se poate de spatioasa , pentru cei 100 de invitati , care vor participa la intalnirea de afaceri, pe tema marketingului online.
  • Punctele de atractie, pentru cei ce vin din provincie, sunt irezistibile, pentru invitati: Muzeul Satului, Palatul Parlamentului, Centrul Vechi si Mall Bucuresti, sunt doar cateva  amanunte de marca, care sunt la indemana celor 50 de invitati din alte zone ale tarii.
  • Hotelul are un amalgam de servicii, in care stampila detaliului si a profesionalismului, este pusa pe intreaga suita de atractii si oferte:
  • ∼cafenea, hamal, servicii centru afaceri
  • ∼inchiriere calculator cu plata, in cazul in care nu aveti leptopul de serviciu la voi
  • ~medic de garda cu plata,
  • ~servicii de curatatorie cu plata . Printre atractii, daca vreti sa va simtiti bine, intr-un oras european,se afla:
  • ~spa, masaj , sauna, City Wolking Tours, National Arena si lista poate continua cu multe oferte imbatabile la pret si la profesionalismul cu care sunt oferite!
  •  Din centrele de conferinta ale hotelului Golden Tulip Times, ce ofera un spatiu ce se ridica la nivelul oricaror asteptari, se pot vedea Palatul Parlamentului si diverse peisaje citadine, cu deosebit impact vizual!

A doua saptamana-10.15AM:  A avut  loc intalnireea de afaceri, care s- a desfasurat remarcabil , din toate punctele de vedere: ale mele bineinteles, pentru alegerea facuta  cu acest hotel impresionant: toti au fost multumiti, incepand de la directorul de martketing, pana la team leaderul care s-au aratat impresionati de  sala mare conferinte si de  intreaga organizare a evenimentului de afaceri. Asa ca am primit o marire de salariu si o bila alba pentru  minutioasa  actiune de business, pe care am facut-o!

Si nu va mai spun , conferinta  s-a lasat cu o masa imbelsugata, cu eticheta fina traditionala romaneasca, insotita de vinuri de cea mai buna calitate, intre care am serbat si cu sampanie frantuzeasca! Ne-am facut noi relatii, ne-am cunoscut si apreciat reciproc, am facut schimb de pareri si de carti de vizita! Si unde mai pui , ca am plecat imbogatiti sufleteste si trupeste , dupa o  asemenea  primire luxurianta, in stil pur sange romanesc si cotat de toti invitatii, la nivel de arta: arta culinara si arta ospitaliera, ce se ridica la nivelul marilor orase europene!

Acest articol a fost scris pentru Spring Superblog 2016!

Un gând despre „Limbajul profesionalismului la Golden Tulip Times

Lasă un răspuns

