Un pont pentru PCul vostru!

Nici nu gandesti ce mi-a facut PC ul meu, ieri! Intr-o pasa de inspiratie, m-am asezat in fata lui,ca sa  scriu un articol despre o carte pe care am cumparat-o. Si ce sa vezi?  Ca intr-un roman plin de neprevazut,  mi s-a sters tot articolul, ca de! nu am dat -save file– eu care de obicei,cu coada ochiului, ma uit in toate partile pe calculator!de data asta, eram asa de concentrata, asupra articolului, despre romanul ” Pendulul lui Foucoult” de Umberto Eco, incat m-au furat cuvintele, scrise ca niste semne cuneiforme, in care ele, cuvintele-isi scuipau focul negru, pe pagina on line, de pe Pcul meu. Asa incat,tastele  imi erau ca pianul rosu, de patima cu care scriam si alb- negru, ca in filmele mute cu Charlie Chaplin. Numai ca tastele vorbeau sub degete si clipoceau in jocul cuvintelor-iele si fecioare , care se lasau descoperite, cu fiecare litera tastata. Am violat tastatura si am nascut niste frumoase cuvinte-iele, bune de prasila si bune de dansat, pe partitura alba a onlinului! Dar ce sa vezi?  Marele PC, nu a vrut sa salveze, feciorelnicele iele, frumoase si ochioase ca toate perechile de ochi de fete din lume,plini de duiosie si speranta de viata! Atunci, am dat click, pe pagina magazinului online Mediadot.ro si am gasit pe un magazin online,oferte SSD si promotii SSD Kingston. La ce bun toate aceste promotii, o sa ma intrebati?  SSD-urile HiperX, au urmatoarele puncte forte:logo_mediadot_patrat2-250x250HiperX

viteza de acces si transfer a fisierelor si aplicatiilor– se acceseaza fisierele aproape instantaneu-

rezistenta la socuri, datorita lipsei de componente mobile

fiabilitate!

Articolul bineinteles, ca nu l-am mai putut salva, ceea ce este destul de „unffair”, pentru ca chiar imi scrisesem cateva insemnari, destul de importante,  care au tinut de inspiratia de moment! Caci cum spunea un poet, inspiratia vine si pleaca intr-o secunda! si daca nu ti-ai notat in acea secunda cuvintele, ele zboara in vesnicie, ca si cum nu ar fi fost!

Dar acum am pe PC, SSDurile HiperX , care imi imbunatatesc dramatic performanta PCului, la viteza mai mare si prelungeste viata PCului  si notebookului, in fata socurilor pe care le primeste, mentinandu-i stabilitatea in cele mai grele conditii!

Si asa cum spune americanul ITist- Go with SSDuri and  make good performance! -ceea ce vrea sa zica, anume ca chiar si daca nu sunteti ITisti profesionisti, nu va strica „un pont” bine plasat, de la cei mai buni ITisti!

Acest articol a fost scris pentru Spring Superblog 2016!

Un gând despre „Un pont pentru PCul vostru!

Lasă un răspuns

