Una -alta, despre carti

Am primit saptamana asta , coletul cu cartea Pendulul lui Foucault  scrisa de ireprosabilul scriitor, Umberto Ecco!  Cartea  a fost publicata in 1988 si este o carte de referinta a lui Umberto Ecco, dupa  Numele trandafirului, pe care am bifat-o pe la 20 de ani! Deja am ajuns la pagina 250 si va spun cu mana pe inima ca  merita sa o cumparati! Eu am achizitionat-o de la editura Polirom, dar de pe situl Libris.ro, care au uimitoare promotii la carti. Pe a mea, am achizitionat-o la umilul pret de 23 de lei!!IMG_20160402_103007

Am gasit in carte, un  scriitor, care vorbeste cu interlocutorii sai, intelectuali si ce sa va mai spun? cartea abunda in neologisme, caci recunosc ca stau cu DEX-ul  de pe Google,la indemana si are niste descrieri fantastice{!!!}ale celor mai mici amanunte ale vietii! Nu ma intelegeti gresit, cartea e cat se poate de realista, trateaza subiectul templierilor, si o oarecare conspiratie a unor grupari secrete, care la un moment dat, preiau franele  descoperirilor lor, pe acest subiect! Este cool cartea!! pe mine ma tine in priza si n- o pot lasa din mana decat dupa ore bune de citit!!! chit ca mai trebuie sa mai fac si cate alte cele!

Aici, ma aflam saptamana trecuta, la Mall la Afi Pallas Cotroceni. Va plac pantofii mei roz? Si nu , nu sunt blonda de la Drept, cu Cadilag roz, ci doar bloggarita cu pantofi roz si suvite blonde, mai nou!! Kisses!!!

Lasă un răspuns

