Proiectul cu suflet-Do it your self


diego_RO-300x101M-am apucat de amenajat vechiul meu apartament. Nu am neglijat nici un amanunt in acest demers si am dorit sa arate totul -perfect! M-am documentat foarte bine pe Google si am descoperit un site cu un magazin on line de amenajari interioare,” Diego”. M-am gandit cum ar suna o posibila reclama la firma ” Diego„-Cumpara traversa de la ” Diego” si vei avea casa un lux, cumpara parchet de la ” Diego” si vei avea tot ce ti-ai dorit vre-o data! sau : Cumpara tapet de la „Diego” si vei avea casa, un ocean de flori-romantic si in acealasi timp funky! Gaselnita mea a fost ca „Diego” este un brand cunoscut in Romania si gaselnita lor ca sa ma convinga, a fost calitatea si promptitudinea! Fiecare are cate un interes, nu? dar cum interesul meu a fost mai mare decat al lor, caci vroiam, cu riscuri majore de a-mi cheltui economiile de pe un an, sa dau o nota french ori british casei mele,[nici eu nu m-am hotarat} aceea de – acasa, ma simt bine! sau”home sweet home”, sau -acasa e locul meu, unde comfortul imi sopteste in fiecare dimineata cand ma trezesc, ca viata e frumoasa si merita traita la maxim!  Asa ca va dau si cateva tipsuri, pe care le-am colectionat de pe acest site: daca vreti sa va amenajati parchet laminat in salonul de zi, va sfatuiesc  sa faceti asta, de la ” Diego„, caci colectia lor va ofera naturaletea lemnului adevarat, durabilitate pe care puteti conta si un raport calitate- pret foaarte bun, cu o garantie de sistem , de pana la 30 de ani! Daca vreti o decorare usoara si practica a caminului ideal,  compania va pune la dispozitie o gama larga de produse de calitate impecabila si preturi avantajoase, in peste 150 de magazine, deschise in Romania , Slovacia si Ungaria. Alte tipsuri: daca vreti covor colorat si vesel in dormitor, duceti-va  fuguta, fuguta si va cumparati de la magazinul mentionat, caci au covoare 3D, cu reliefuri deosebite, datorita contururilor tunse manual. Eu personal , mi-am inceput proiectul de amenajare in apartament, cu vibratii pozitive si mi-am cumparat parchetul laminat de care v-am zis, niste draperii fashioniste, pe violet, culoarea spiritualitatii si sina pentru perdea ca sa dea bine  lookul  caminului meu! Proiectul -do it yourself!-  de finisare a caminului meu, a continuat cu tapetul, pe care l-am achizitioant intr-o culoare bej- auriu, cu flori discrete aurii si care a dat o nota de distinctie, camerelor mele mult incercate de varuri si vopsele, fara  succesul pe care mi l-au dat tapetul!

De asemenea , un pont pe care vi-l dau, este sa va faceti un card de fidelitate la „Diego„, caci este mai rentabil, deoarece au promotii  speciale,de 50%, in fiecare luna! Cu acest card, aveti reduceri fantastice si puteti sa va duceti la indeplinire planul de „I’m doing myself’ with all that I can get- from Diego, ofcours! Eu am urmat toti pasii  si mi-am achizitionat si cardul de fidelitate, caci nu puteam sa pierd asa oferta, nemaipomenita!

diego card

Dragele mele! cand sunteti intr-o incurcatura si nu aveti un barbat langa voi,pe care sa il puneti sa va finiseze locuinta, sau poate sunteti divortate si cu un copil la purtatoare, -dar viteaza ca Stefan cel Mare, in batalia de la Vaslui- si stiti ca puteti face fata unui astfel de proiect si din punct de vedere financiar, eu zic sa-i dati bataie si ca sa nu aveti prea multe  obstacole, apelati la cei mai buni! Nu va pierdeti in amanunte, fiti practice si cu atitudine, puneti punctul pe „j”, de la ” joc„, caci asta este jocul vostru si al nostru al adultilor si pe „i” de la „inima„! Va sa zica faceti totul cu inima , caci unde pui inima si inspiratie , totul iese perfect!!!

Acest articol este scris pentru Spring Superblog 2016!

Lasă un răspuns

