Inspiratia feminina vine prin „Farmec”


farmec_superblog_probaFetelor, cum putem sa scapam de parul in surplus a sexului feminin? Unele dintre noi, avem o zestre paroasa, apropiata de maimutele blanoase si la situatia dificila, in care trebuie sa ne expunem gratioasele picioruse, ne ingrozim ceva de genul- oh, my God!- si nu stim cum sa facem acel salt miraculos,pentru a ne pune in evidenta, pielea fina si delicata, ce sta subjugata sub firele indecente si tepoase de par! Va spun eu cum! In 2012, conform studiilor, femeile petreceau 11 minute pentru a se epila. Astazi, datorita  noilor descoperiri in cosmetica, prin binecunoacuta firma de cosmetica ” Farmec”,exista depilatoare care va indeparteaza surplusul de par, in doar 3 minute, lasand pielea fina  si tangibila! depilatoare

Toate visam la acel efect ” waw!” si ne dorim sa fim epilate, cremuite, parfumate si cu o piele cat mai sanatoasa si estetica! Va inchipuiti dragele mele, prin cate transformari trece pielea noastra, de-a lungul anilor, dar cel mai inestetic este, sa vezi o femela la mare,par example, cu par pe la axile si in zona inghinala, sau pe picioare! Last minute invention- depilatoarele ” Farmec” sunt la indemana oricarei romance care se respecta pe ea, ca femeie si care are un look soft si proaspat! Dupa  acest procedeu, dragele mele, puteti sa va  dezinfectati  si sa va tonifiati pielea, cu un tonic, sa v-o cremuiti cu creme hidratante, si de ce nu, sa mergeti la solar, sau la mare pentru trei zile! Dar refreshul si restartarea, este Epilarea! Eu, ca o reprezentanta a sexului feminin, cu ADN unic si gene de mamut[-recunosc cu jena}, am avut intotdeauna nevoie de epilare! Dupa 2 saptamani de la ultima epilare, imi creste parul frate, ca la soricul de porc, care trebuie parlit si netezit, ca nu de alta, dar nu e bun de nimic, daca nu il parlesti! Asa si cu podoaba mea paroasa!!? Fetelor, un chin si o grija  avem, sa ne vedem din nou, imbracate in pielea fina si bronzata de diva! Pff, ce dive am vazut eu pe la Tv, de-alde Beyonce, cu niste picioare interminabile, ce straluceau  ca  farurile si netede ca apa marii! Asa ca, m-am apucat de epilat piciorusele-mi lungi de girafa si mi-am facut o epilare rapida. Am aplicat crema depilatoare de la ” Farmec„, cu extract de orhidee, florile imaginatiei si ale japonezelor delicate,pentru femei cu piele normala, pe care o gasiti la minimul pret de 11, 34 lei!

Crema îndepărtează cu rapiditate părul nedorit, acționează aproape de rădăcina firului de păr lăsând pielea netedă și catifelată. Este îmbogăţită cu Extract de Orhidee cu acțiune calmantă şi hidratantă si este testata dermatologic.

Caci trebuie sa va spun ca gama de  depilare de la ” Farmec”, cuprinde produse pentru mai multe tipuri de depilare: benzi depilatoare, creme, ceara cu incalzire pe foc, sau in cuptorul cu microunde,perle de ceara, roll-on! Gama contine patru subgame, cu specificul lor, in functie de piele:

  • cu extract de Orhidee – pentru pielea normală a femeilor si pentru un plus de finete orientala
  • cu extract de Argan – pentru pielea deshidratată și o depilare rapidă a femeilor
  • cu extract de Vanilie – pentru pielea sensibilă a femeilor si pentru un plus de parfum fin
  • cu extract de Zmeură – pentru pielea sensibilă a adolescenților
  • În plus, am realizat un produs special pentru bărbați: Crema depilatoare cu Boswellia Serrata, pentru barbatii care vor sa se ingrijeasca si sa fie in trend!

Si cum va spuneam, m-am apucat sa scriu un articol in cele trei minute in care mi-am aplicat crema depilatoare si nu am avut timp, decat sa scriu cinci randuri si cat ai zice ” peste!”in trei minute-waw! mi-am indepartat crema si rezultatul a fost miraculos! Picioarele mele, s-au schimbat din culoarea neagra cu peruci, in culoarea  laptelui sidefiu si fine ca pielea unui bebelus  nou nascut! Dar asta da, miracol! am zis , topaind prin casa si  strigand: Multumesc „Farmec”! Mi-am vazut visul cu ochii  si m-am bucurat atat de tare, ca si cum eu as  fi facut o descoperire senzationala, in domeniul cosmeticii! Si in continuare: Sa traiasca ” Farmec „cu noile inovatii in materie de depilare! De acum o sa imi incarc proviziile de produse depilatoare, numai de la invincibilul ” Farmec„! Mai rar asa oferta!

Acest articol a fost scris pentru Spring Superblog 2016!

Lasă un răspuns

