Ispitita de ” Canon”

premii-campanie-canon-blogal-initiativeImprimanta sorumii, este excelenta! este una Canon, din aia cu laser, care  iti imprima si albastrul din priviri,plus verdele din amintiri! Prima pe care a avut-o, a fost si prima mea cunostinta cu o imprimanta! Galbuie, cu fosnet de frunze, atunci cand ieseau foile, ca dupa o prelucrare de mare arta si din pagina alba, rasareau hieroglifele, cuminti si rasfirate, ca la un mars nuptial, cu trena alba! Primul meu contact cu imprimanta, a fost atunci cand am avut nevoie de un -ghiciti? nu? va spun eu!- un CV! Asta era prin 2005, cand se nascuse miscarea asta fenomenala cu calculatoarele si imprimantele.imprimanta.Atunci mi s-a parut o inovatie extraordinara si ma bucuram de ea, ca un copil caruia ii cade o acadea maare si face ochii mari si din visatori devin fericiti!redutti.ro Asa eram eu! Imprimanta? o tehnologie super-trupper, care se gasea numai la secretariatele scolilor si eventual la primarie! Un lux  domle! O finete! O scula, ca sa zic asa, care te scotea din multe incurcaturi si la care nu aveau acces inainte, decat institutiile! si hop! ne-am trezit ca acum  ne tragem de maneca si ne tutuim cu imprimanta, la o ceasca de cafea, situatie in care se afla combinatia perfecta: literatura,tehnologie si iar tehnologie! Cine o fi inventat-o sa traiasca si la punga sa creasca! adevarul.ro Un fenomen domle, exclamam in acei ani! Acum , daca vreti o imprimanta buna, din aia cu laser, este acum o campanie , care se numeste ” Canon cashback+ 3 ani garantie”, care se desfasoara in perioada 1.03. 2016-30.06.2016. E, in campania asta, produsele aflate in promotie apartin in special gamelor MAXIFY si i-SENSYS, ce contin  echipamente pentru imprimarea , scanarea si managementul documentelor, dedicate in special, companiilor mici si mijlocii. Daca vrei sa participi, trebuie sa iti achizitionezi o imprimanta! Apoi, poti sa accesezi linkul http://www.canon.ro/officewarrantypromotion/ si acolo sa te inregistrezi, sa completezi numarul de ordine al produsului, sa scanezi si sa incarci o copie a facturii  si sa fii sigur ca ai si codul  EAN-Linkul pe care puteti gasi campania este : http://www.canon.ro/officewarrantypromotion/. Asa , ca dupa ce ai achizitionat produsul, iti primesti pe romaneste, banii inapoi, domle! Care ti se vireaza  in cont! Ne-am lamurit? Eu ce sa va zic? nici azi nu am imprimanta, spre rusinea mea. Adica am una acasa, care sta in camara de vechituri si care a trecut la  stadiul de fosila brantozoriana – pentru ca are cartusul uscat- printre alte fosile tehnologice, pline de praful si pulberea  timpului secularizat. Oi fi eu o profana in materie de tehnologie, dar ce sa va spun? am avut parte numai de masinarii in stare de putrefactie a suruburilor! Adica ce mai domle? au facut infarct, aaa, adica scurt circuit! adica s-au jerpelit de atata folosinta de catre alte persoane! persoane importante, nu ca mine, mana a doua! Si ca s-o repar, ma costa cat o imprimanta noua! Asa ca in consecinta, o folosesc tot pe a sorumii! Scula buna domle! Iti da un laser, de prinde toata pagina si o si scaneaza  pe de-asupra! Si v-am spus ca e Canon! si ea o are de vre-o 7 ani si tot functioneaza!  Am zis!

Asa ca a rivederci si va pup pe imprimanta si pe suflet! Dati fuguta si va luati una noua, pe care sa va valseze, bineinteles, documentele aferente in casa si de ce nu, amintirile predacice din fotografii!

Lasă un răspuns

