Imprimanta”Canon”si Atlantida


Masinaria era de o factura cat se poate de rationala. Scuipa literele pe foile albe si naive,  se invartosa intr-un spasm de dureri ale facerii, se tembeliza apoi in niste scrasnituri revolutionare  si apoi, fecunda prin uterul ei zgomotos, pagini intregi de documente, poze, cursuri si alte filatelii. Dintr-un spasm anatomico- mecanic, se nasteau file intregi ce imi trebuiau la cursurile  de chimie, din cadrul facultatii. Mi se parea ca asist la a saptea minune a lumii si ca bioritmul acestei imprimante, ce imprima totul cu viteza fulgerului, avea o viata de sine statatoare, aceea a reproducerii tuturor cuvintelor de pe Terra. Infiintata in casa mea in urma unor tratative cu niste prieteni, imprimanta trona langa calculator, ca o prietena binefacatoare si pe de-asupra logoreica. Mi sa parea ca daca nu ar fi avut laserele alea din interior, nu ar fi fost la fel de productiva si desavarsita. Fiind conectata la calculator prin niscaiva cabluri, ma iscodea gandul  anume, de ce teribilism al tehnologiei  au dat dovada cei de la Canon, cand au scos pe piata o asemenea masinarie multifunctionala: imprimanta si scanner. Tehnologia  nu a fost niccand mai evoluata si circumcisa omului, facandu-l dependent de ea! cel putin eu eram dependenta de imprimanta mea, pentru care   s-ar mai intoarce pamantul o data, daca ar fi sa se reinventeze intr-o lume in care aceasta nu ar exista! O parte din omenire, adica cea moderna, are parte de imprimante. O alta parte, cea din lumea a treia, sta in intuneric, numai imaginandu-si cum sunt conectati cei bogati din tarile lor, la internet si la imprimante! sau poate nici nu au habar de ele! De aia zic, suntem niste norocosi , ca in Romania  putem gasi oferte la imprimanta Canon, mai ales prin campania” Canon cashback+3ani garantie„- practic daca iti cumperi o imprimanta de la Canon si te inregistrezi pe site, vei avea 3 ani de garantie, plus ca iti returneaza o parte din suma cheltuita pe imprimanta- intre 90 si 270 lei-in functie de modelul imprimantei, pe care l-ai ales. Iata si o lista de produse la promotii, care au loc intre 3.03.2016-30.062016 si bineinteles, daca va pricepeti la lasere si la fineturile tehnologice:canon

Produs

Cashback

MAXIFY MB2050

90RON

MAXIFY MB2350

90RON

MAXIFY MB5050

140RON

MAXIFY MB5350

230RON

MAXIFY iB4050

90RON

i-SENSYS LBP6230dw

 50RON

i-SENSYS LB7100Cn

 180RON

i-SENSYS LBP7110Cw

180RON

i-SENSYS MF212W

 50RON

i-SENSYS MF216n

 50RON

i-SENSYS MF217w

50RON

i-SENSYS MF226dn

230RON

i-SENSYS MF229dw

230RON

i-SENSYS MF6140dn

 270RON

i-SENSYS MF6180dn

 270RON

i-SENSYS MF623Cn

90RON

i-SENSYS MF628Cw

 90RON

i-SENSYS MF724Cdw

 140RON

i-SENSYS MF728Cdw

140RON

i-SENSYS MF729Cx

 140RON

Imi amintesc ca primul meu contact  cu o imprimanta a fost specific femeiesc- femeia de douzeci si ceva de ani, lua contact cu tehnologia performanta, la care cu niscaiva ifose si fastaceli de domnisoara, a trebuit sa apelez, pentru a-mi printa CVul. Sora mea, Elena, fiind  familiarizata cu imprimantele, mi-a tras cu o mare flebete si in mod cat se poate de natural, CV-ul in nu stiu cate exemplare. Eu eram bineinteles, superincantata, de masinaria ei, o superbitate  de imprimanta Canon! Curat-murdar a scos la iveala, toata pagina de pe Doc Word si astfel, incepeam si eu sa ma familiarizez,eu o ignoranta a lumii, prinsa din urma de epoca tehnologiei si a internetului. Fffsss, fffss, fffsss si a scos Cv-ul, facandu-si treaba exemplar. Oare o fi existat si in Arcadia asa tehnologie? am intrebat-o eu pe Elena, care a zambit printre gene! Mi se parea ca sora mea este o zeitate a tehnologiei, caci stia mult mai multe decat stiam eu! Hai ma! in Arcadia poate n-o fi existat imprimante, dar in  Atlantida, cred ca o fi fost! ca prea erau destepti oamenii si bagati pe felie! M-am tampit soro! zic.  Si ce sa-si traga la imprimanta, anume? Hieroglifele si calculele matematice, soro! zise sormea, privindu-ma conspirational. Daca aia de atunci au construit temple si piramide cu cadere de raze a soarelui la milimetru pe mormintele alea a lui Tutankamon, ma doare mintea deja sa ma gandesc, la ce nivel de inteligenta erau oamenii pe atunci! Pai stai putin! zise sormea. Si extraterestrii nu-i iei in calcul? gandeste-te ca ei au adus toata tehnologia asta pe pamant. Sau lumile angelice! am adaugat eu.Tutankamon_med art zone.ro

Cert este, ca dincolo de toate teoriile despre inteligenta artificiala,  ne aflam noi,ca niste zeite ale tehnologiei, sporovaind si tragand la imprimanta  spiridusi de cuvinte, care apareau de nicaieri- adica din pulsul maiestuos al imprimantei- tragand prin laserele ei,electrocardiograma inimii cuvintelor.

Lasă un răspuns

