Un imprumut substantial

Gandindu-ma la posibilitatea de a -mi deschide o afacere, am ajuns la concluzia ca firma ” Provident” ar fi calea potrivita , de a face un imprumut de 10.000 de lei pentru un astfel de demers. Si catre ce credeti dragii mei ca m-as orienta? Dintotdeauna mi-au placut filmele americane si visul oricarui imigrant venit in America , era sa isi puna pe picioare propriul restaurant!  In resturantul mic si intim, in care intotdeauna se intampla lucruri  valoroase,anume: pranzul, cina si micul dejun, toata lumea se simte bine si isi discuta afacerile la o intalnire „tete a tete„.

Restaurantul meu, va fi mica oaza de intalnire pentru vesnicii indragostiti si se va numi „Focul verde de vara” ,deoarece va avea ca specialitati, salatele verzi, mediteraneene, incepand de la rucola si salata, pana la avocado si mango! Si „Focul verde de vara” , deoarece  va influenta energia yng si yang a locatiei, adica focul va aprinde pasiunea clientilor pentru a pasi pragul restaorantului,iar vara va fi super plin si populat!  Si sa continui: indragostitii, isi vor darui ascunse in ravasele din briosele mele roz, inelul de logodna, pentru iubitele lor, vesnicele alintate domnisoare! Apoi, acolo se vor intampla lucruri; restaurantul va fi deschis pentru oamenii simpli, care isi vor bea cafeaua la un ziar de dimineata, pensionarii isi vor derula ritualul  cu ziarul de politica si cu o placinta in fata, specialitatea casei din acea zi. Si cum iti vei pune planul la bataie, m-a intrebat o voce in surdina? Sa vedem! Cu banii pe care ii voi imprumuta, voi inchiria o locatie , undeva in centrul capitalei si voi incepe decorarea ambientala, caci eu vreau ca atunci cand clientii mei vor pasi in micul meu restaurant, sa se simta ca acasa! Apoi, voi cumpara tot ce este necesar pentru utilarea unei bucatarii imense, incepand de la vesela, pana la tacamuri, polonice, tavi, oale si ceaunuri si tot ce mai este necesar pentru un restaurant, care se respecta! Vesela din restaurant, va fi intotdeauna cu floricele, caci am uitat sa va spun dar tematica ambientala, va fi una japoneza, dar mancarea va fi atat mediteraneana, cat si specific romaneasca! Sefii mei bucatari, pe care ii voi plati cu salariu  maxim pe economie- asta in cazul in care am pus totul la punct si afacerea merge ca pe roate! Asa ca nu aduce ziua ce aduce ceasul! Intotdeauna mi-a zis mama, ca succesul meu, sta in mainile mele si ca soarta de cele mai multe ori ti-o faci tu cu mana ta! Si as mai adauga eu-banii nu aduc fericirea, dar o intretin!

Aaa si mai am un plan maret: toata mancarea care ramane, va fi donata orfelinatului de peste drum , care are nevoie de tot sprijinul comunitatii- asa si copiii orfani, vor fi mai fericiti si alintati cu bucate de exceptie! O merita toti, din plin! Nu stiu daca ati auzit poovestea cafelei din cafenelele belgiene, care este cumparata  de clienti si apoi, este lasata in contul unui „homeless” -un om al strazii, care vine si o serveste calda, fara sa o plateasca. Un gest mic, nu ne costa mare lucru!- asa am gandit dintotdeauna si nu am, de gand sa imi schimb perceptia asupra vietii, din punctul asta de vedere.

Dar sa revin la cei de la Provident: daca doriti sa  va vedeti visul cu ochii si sa va transformati un hobby sau o pasiune intr-o ocupatie zilnica si nu aveti bani de un aparat foto, sau poate de un pian, pe care copilul dvs, vrea sa exerseze zilnic; sau doar tu ca femeie, vrei sa iti realizezi visul de o viata, acela de a – ti deschide un salon de hair- stilling, acum este momentul tau si clipa de adevar, care iti spune: aici  incepe totul! Din acest moment, incepe viata mea si pasiunea mea pentru orice hobby, este sustinuta de Provident! Pe mine m-a convins clipul de mai jos, pe care l-am vizionat cu o usurare in intreaga mea fiinta: aceia ca cei de la Provident,imi ofera sansa  de a ma realiza!-

Voi ce ati face cu 10.000 lei, imprumutati de la Provident? V-ati deschide o afacere? si daca ati avea suma asta, ce afacere v-ati deschide?

 

2 gânduri despre „Un imprumut substantial

Lasă un răspuns

