Misiva pe un pandantiv


A venit si ziua sotului meu, Ciprian. Sotul meu este o persoana activa, berbecut, mereu in miscare si in zodiacul chinezesc, maimuta- adica foarte sociabil, omul actiunii si al succesului in comunicare! Asa ca m-am pus pe cautat  un cadou personalizat! Anul asta vreau sa ii daruiesc ceva deosebit, un cadou, care sa rimeze cu personalitatea lui, energica si plina de viata- ca doar e in semn de foc, nu? M-am plimbat prin diverse malluri din Bucuresti si ma gandeam sa ii cumpar un ceas, sau un gadget. Dar  astea doua, nu ii ofera nimic romantic, nimic satisfacator, care sa ii miste inima in directia nepretuita a iubirii dintre noi. A fost greu, dar am reusit sa ma mobilizez si sa intru pe net, unde am gasit pe situl Lovebird, o multime de bijuterii personalizate, mici si simpatice, din aur sau din argint, care sunt cadoul perfect, pentru o ocazie speciala si pentru o persoana speciala, asa cum este sotul meu! Asa ca de pe acest site, am ales un lantisor de aur , cu pandantiv de aur, pe care cei de la Lovebird, mi-l pot personaliza si imi pot scrie mesajul de dragoste, pe care eu vreau sa il pun si care este la pretul de  740 lei. Mesajul va suna cam asa: Sonno innamorata di te, dal prima giorno! La vitta inssieme, e una fiore sfioratta di male!, adica- Sunt indragostita de tine, din prima zi! Viata impreuna cu tine, este o floare  dezvirginata de rau!

pandantiv aur

Cu astfel de mesaj, sotul meu, va fi  cred, impresionat de acest cadou si nu va mai conta nimic, decat ca ne iubim ca in prima zi, desi au trecut  cinci ani de cand suntem impreuna!  Daca cineva m-ar intreba ce conteaza cel mai mult pentru mine in viata, i-as raspunde ca cel mai mult pentru mine, conteaza iubirea pe care o dau si o primesc! Si ca o reverenta in fata acestei iubiri, nu pot decat sa fac gesturi de iubire, fata de cei dragi si cu aceasta ocazie, fata de sotul meu! In perioada lui Tristan si Isolda, cei doi, isi trimiteau misive de dragoste, prin porumbei vestitori, iar acum, cand traim intr-o lume in care informatiile circula precum sangele in vene, nimic nu mi se pare mai romantic, decat  un mesaj personalizat, pe un pandantiv de aur, care sa imortalizeze pentru intreaga viata, dovada iubirii, care se cere reinnoita cu fiecare primavara plina de renastere si viata!  Dragilor, sa stiti ca iubirea este ca aripile fluturelui: din omida urata, iese un fluture superb, atunci cand intervine iubirea si daca fluturele nu-si exerseaza zborul, aripile i se frang, inainte de vreme! Si pe cat este de fragila viata unui fluture, pe atat este de minunata!

Dar revenind cu picioarele pe pamant, fara sa ni le ingropam in marea de metafore, o bijuterie personalizata, de la Lovebird, este un cadou perfect, pentru cineva drag: sora, mama, sot, copil! Nu veti avea nici cea mai mica indoiala ca nu ati luat ce trebuia pentru aniversari si onomastici! Mai adugati un tort dulce si multe lumanari si gestul vostru, va fi  desavarsit!

Lasă un răspuns

