H(am) ham de weekend

Concert cool , cu Sia, la Bucuresti


 

Vara asta, vine Sia in Romania. Imi doresc sa merg la un concert life si sa aud muzica cu sound life, de cea mai buna calitate. Vreau sa vad cum danseaza Sia, shwoul si conceptul de concert, cu unii dintre cei mai mari artisti ai momentului.  Sia este fantastica ca dansatoare, dar este si un brand nou de muzica. Ultimul concert la care am fost, a fost la zilele  Bucurestiului, unde s-a cantat muzica autohtona- gipsy si repertoriu strain, precum si vechile melodii romanesti- cel mai mult, mi-a placut trupa Juke Box, care are solistul cu o voce tare de tot!!!

La concert cu vedete straine, nu am fost, dar cred ca au un standard foarte ridicat, atat ca show, cat si ca voce. Mi-ar fi placut sa merg la un concert cu Madonna, sau cu Beyonce!! Desi am auzit ca Madonna falseaza in live, dar este de admirat cum s-a reinventat ca artista si cum a ramas un icon in industria pop. In alta ordine de idei, o sa merg la concertul cu Sia, sa dau start distractiei de vara si sa imi incarc bateriile.

Daca vreti sa mergeti la unul din concertele anului-Gărâna Jazz Festival, Electric Castle, Muse, Untold, Spellground, Summer Well, Sia, George Enescu sau Cat Empire– nu aveti decat sa cumparati iaurt Activia de baut , intrati pe activia.ro (sau trimiți SMS la 1772), îți lași datele și numarul de bon și asa te-ai înscris în competiție. E foarte simplu, nu? Unde mai pui ca experienta unui concert live, nu se poate compara cu nimic, e unica si asculti trupele preferate in big sound!!!   Sunt mare consumatoare de muzica pop si muzica ma face sa vibrez, la cote maxime! O parte din mine este white- ascult muzica pop, la orice ora din zi, si cealalta este black-ador muzica negrilor si ma pune in priza de nu ma vad!! Dar culoarea muzicii, este atat de diversa, incat nu cred ca trebuie sa va spun mai multe!!

Lasă un răspuns

