Alin-tare de weekend

Si cu asta spun tot: frigider de marca nemteasca, la orizont!


 

 

Aaa!! vreau sa va spun ca pot posta unde vreau,  despre relatia mea curata si piperata, cu prietenul meu din casa mea, frigiderul!!! Este un open door catre lumea mea de artista in arta gastronomiei, sau  ii pot spune, ca am un business man, la mine in casa!!! isi face treaba non stop, 24 din 24 si ma atrage  extraordinar de mult : raceala lui, ma incanta, cu mult peste medie, caci in canicula din zilele astea de iunie, asta este tot ce imi trebuie!!!  Si eu sunt obsedata de Mr HE!  Chiar daca e de gen neutru, o sa vi-l descriu putin: are un freon sexy, care raceste toate produsele pe care le pun in el. Incerc si eu sa mananc bio, trio, omno- lactate si de toate!!! Ce m-as face fara el?  De cand m-am mutat cu chirie, am avut parte de un frigider, din ala vechi, dar care raceste foarte bine, cu garantia expirata de mult, in orice caz. Daca o sa ma gandesc la o relatie in care sa-mi ridic standardele si statusul de married with Mr HE, ca acum cred ca sunt intr-o relatie libera- o sa ma orientez cu siguranta catre frigiderele Liebherr, care   firma, acorda garantie , tineti-va bine- 6 ani de zile!!! woauuu!!! si promotia este intre  15 mai -31 august 2016. Bineinteles, ca oricat as fi spalat eu frigiderul meu, cu produse scumpe de spalat, oricat l-as fi bibilit, tot frigiderul Liebherr este o oferta de nerefuzat!!! calitate- pret, de optim standard si are urmatoarele calitati: un detaliu magnific, caci stiti ca astazi, cand electrocasnicele sunt mai mult decat necesare, nu ma indoiesc  ca acest electrocasnic  este cea mai buna varianta in domeniul frigiderelor. Are o optimizare a tuturor componentelor si  o prelucrare  perfecta, pana la cel mai mic detaliu!  Asa ca mi-am zis: girl, go for it!!! vreau sa imi cumpar un astfel de electrocasnic, care sa arate ca un OZN, ca altfel nu pot sa-i zic! si aici i-am facut un compliment, caci perfectiunea designului este  de domeniul spatial. Si cum o sa-mi pun eu salatele si mancarurile proaspat gatite , in caserole acoperite, caci numai asa m-am obisnuit sa depozitez in frigider, ca sa nu prinda miros. V a dati sema, cat o sa-l bibilesc eu, pe acest nou, Mr HE, care o sa stea frumos, in bucataria mea  si eu la miezul noptii, in neglije si pe jumate adormita, ma voi apropia de el, voi pune mana pe manerul spatial si voi deschide minunatul frigider, cand o lumina ma va inunda  din el! atunci, imi voi lua din sertarul de pe usa lui, o cutie de oranjada, rece pronta si potrivita  pentru canicula din noapte! Imi voi depozita apoi, toate pungile de carne, caci mai consum si din asta, in jumatatea de frigider, care este combina frigorifica!!  si apoi ii voi sopti printre buze: Antonio, fa caldo!! apoi, Antonio, fa fredo!!!

“Calitate, Design și Inovație- 6 ANI GARANȚIE”Frigider Liebherr

Dezvoltarea continuă a produselor, optimizarea tuturor componentelor și o prelucrare perfectă până la cel mai mic detaliu asigură deja proverbiala calitate Liebherr. Astfel, bazându-ne pe calitatea de înaltă clasă dăm startul unei noi campanii de extragaranție.
Toate produsele Liebherr achiziționate în perioada 15 Mai – 31 August 2016 beneficiază de 6 ani garanție.Extragaranția va fi valabilă cu condiția activării acesteia.

MECANISMUL DE DESFĂŞURARE A CAMPANIEI

În perioada 15 mai – 31 august 2016, produsele Liebherr participante la promoție vor beneficia de 6 ani garanție (4 ani + 2 ani extra). Extragaranția va fi valabilă cu condiția activării acesteia.

Pentru activarea și înregistrarea garanției extinse trebuie să transmiteți informațiile din formularul de înregistrare comunicat astfel:

Prin telefon: 0799 995 995
Prin email: extragarantie@liebherr-electrocasnice.ro

Veți primi un număr de înregistrare care trebuie notat pe certificatul de garanție, în limba română, al produsului. Activarea garanției extinse se poate realiza în maxim 21 de zile, de la data achiziționării produsului, în caz contrar, rămâne valabilă numai garanția standard de 4 ani.

Asa ca, in functie de nevoile personale, pe care le aveti, puteti alege un frigider care sa aiba anumite caracteristici:

 clasa energetica A+++(-20%), aparate cu 50% mai economice , ca cele din calasa A. Si ganditi-va putin la frigiderul Liebherr, care este marca nemteasca, ce foloseste compresoare  ultareficiente si  materiale termoizolante.

unul sau doua circuite de racire

– frigiderul Liebherr, are functia  automata Super Frost, care reduce  pana la 32 grade Celsius, temperatura din interior.

–functiile speciale , care in acest caz, detine o optimizare foarte buna, prin functia speciala, Bio fresh, in care fructele, salatele si legumele,  pestele si carnea, isi mentin calitatile  si vitaminele , intr-un mediu optim de racire si de aerisire.

Cu frigiderul Liebherr, carnurile vor fi proaspete si izolate de bacteriile, ce se inmultesc in timpul caniculei, laptele se va mentine proaspat si sanatos, fructele  si legumele, isi vor mentine savoarea si gustul proaspat, printr-o metoda de conservare si racire optima. Trebuie sa va ganditi cand cumparati, un astfel de produs,  ce imbunatatiri are fata de alte electrocasnice , ce tehnologie noua, poate sa imi ofere si nu in ultimul rand, designul si volumul: frigiderul Liebherr, este fabricat din otel inoxidabil, care sa nu lase amprente, pete si zgarieturi, pe suprafata lui.  Daca locuiti la tara si doriti sa taiati un porc, spre exemplu, va puteti orienta spre o combina frigorifica, care sa va mentina carnea inghetata, pe tot parcursul anului. Si daca aveti o familie numeroasa, cu siguranta veti avea nevoie si  de un frigider si de o combina frigorifica Liebherr, care sa va asigure tot comfortul, de care aveti nevoie.

 

 

Un gând despre „Si cu asta spun tot: frigider de marca nemteasca, la orizont!

Lasă un răspuns

