Doua animale preistorice

M-am imbracat in nud si m-am invelit cu tine.

Ti-am adulmecat pielea plina de sudori,

eu, cea sterila.

M-am imbracat in nud si pielea mea mirosea a zane de copii

Care se plimbau prin astral, in cautarea noastra.

Pielea fina si ecoul tau, erau

Pierdute in boli de nervi,

Plimbate prin creieri si prin paduri virgine.

M-am imbracat in nud si sunt imbracata cu tine

In vene imi curge o idee,

si in sange, e clar ca mi-e bine!

Animalul din mine si animalul din tine, s-au imbracat in nud

Si  sorb din troaca de lesie

Si apoi ne spalam cu apa vie.

In nud si in prenud, ma imbrac cu tine

Iti simt culoarea, umbra, inertia

Si  soapta mea este alba ca lesia.

Si maine vom fi tot noi, animale preistorice

Nascute cu coarne si solzi,

Imbracate in nud, cu noduri si plozi.

Vom fi doua animale preistorice, Fiare  fara boli de inima

Doar cu boli mentale, diluate in menta fina.

Doar noi, doua animale salbatice

Facute din celule  si rasina.

2 gânduri despre „Doua animale preistorice

  1. Hello would you mind stating which blog platform you’re
    using? I’m planning to start my own blog soon but I’m having a tough time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and
    Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I’m looking for something
    unique. P.S Sorry for being off-topic but I had to ask! http://www.yahoo.net

    Apreciază

Lasă un răspuns

