Distractie la Divertyland!!

Ieri am ars-o pe la Divertyland, parcul de distractii, care s-a deschis  anul trecut! Am ajuns ca niste flori, in family, cu sora mea Elena si cu Mihai , nepotelul meu. Nu am vrut sa ne prajim prea tare, ci obiectivul a fost sa ne balacim cat mai mult, in diversele piscine, din parcul de distractii.

Ajunsi la locul faptei, erau peste tot numai sezlonguri,  topogane cu apa, pentru pitici si adulti, piscine late sau inguste- gen canal- unde apa nu era prea mare si te puteai balaci si pluti , pe niste colaci uriasi!! Ne-am distrat la maxim, in family!! Am ajuns si pe la Faraonul- o galeata de vre-o 100 de kg, care  2 minute, se rastoarna peste doritorii de senzatii tari- acolo, a fost cea mai tare distractie pentru Mihai, care n-a ratat nici o galeata!!!

Intre timp, eu am stat la coada, sa ma dau  cu colacul in tuburile gigantice, care se vad in fundal!

A fost  de senzatie!! -nu numai pentru ca viteza in tuburi este mare, dar si pentru ca e foarte distractiv, vorba nepotelului,meu Mihai!! Nu pot sa spun ca mi- a fost frica sau ceva( inaltimea era cam de la etajul doi), dar mi s-a parut cool si antrenant pentru o zi de distractie adevarata!!

Apoi, ne-am balacit la o piscina mai adanca, care avea la fel, colaci uriasi, si care avea niste orificii care produceau valuri!! looll!! a fost super!! Oricum este pentru bucuresteni, o alternativa, pentru mare! In momentul in care nu ai bani sau timp sa ajungi la mare, dai 65 de lei/ bilet la Divertyland si te distrezi o zi  la piscina si la tuburile de apa!!

Am facut o comparatie de program, cu parcul de distractii, Zoo Marine, de langa Roma, unde am fost cu Ciprian , sotul meu, in 2012.  Acolo este o combinatie de distractie, gen:  delfinariu, spectacol cu papagali dresati, spectacol cu vulturi dresati,  spectacol cu acrobati, care sareau in piscina ; un muzeu al dinozaurilor, in marime naturala si piscina cu sezlonguri, unde o ardeai, cat vroiai tu!! A fost si acolo super distractiv si am ramas cu niste amintiri frumoase!! Aaa si sa nu uit de trenuletul suspendat, in care ne-am dat si am jurat amandoi, ca nu o sa ne mai suim in asa ceva, never- ever!!

Nu mai stati si ardeti-o pe la piscine, daca nu chiar pe la mare!!! Have fun!!!

Lasă un răspuns

