Oracol de internet- leapsa

images (2)
ziaruldeiasi.ro

 Am o provocare de la Illusion Street, sa completez leapsa, sau cum imi place mie sa ii spun , oracolul internetului. Cred ca tuturor ne place sa citim lucruri interesante despre noi si  de ce sa nu zic? si eu sunt nerabdatoare sa va dezvalui, cateva lucruri despre mine. Mi-a placut   fantastic de mult, Testul BOOK-BLOGGERILOR  pe care l-am preluat  si de pe situl Drumul Vietii.  Cartile sunt o pasiune de a mea, desi mi-as dori sa scriu si o carte. Nu stiu inca  ce subiect  as alege, dar  deocamdata ma limitez la blogul meu  si va fac o dezvaluire: nu ma mai satur de citit!

1. Top trei lucruri,  pe care nu le suporţi la o carte.

Nu suport cand o carte are descrieri interminabile; Nu suport cartile care nu se ridica la nivelul asteptarilor; nu suport cartile SF- mai bine completez un rebus.

 

2. Descrie locul tău perfect pentru citit.

Eu:  In pat cu o cafea in mana, sau pe o terasa cu vegetatie luxurianta, unde se aude doar ecoul greierilor.

3. Trei confesiuni legate de cărți.

Cartile ma  fac sa traiesc intr-o lume paralela; imi plac personajele care dau replici inteligente; imi place ideea de autodidact si  de multe ori am senzatia ca unele carti ma aleg pe mine si nu eu pe ele. Trebuie doar sa crezi ca este asa!

 

4. Când a fost ultima dată când ai plâns în cursul lecturării unei cărți?

Nu prea plang la carti, cel mult, rad in hohote, ca in cartea pe care o citesc acum, Conjuratia Imbecililor, de Jhon Kennedy Toole!

5. Câte cărți se află în acest moment pe noptiera ta?

Pe noptiera, cam 3, iar pe masuta din dormitor, cam 6, deoarece imi place sa citesc in paralel.

6. Care este gustarea ta preferată în timp ce citești?

Inghetata , pentru ca imi racoreste creierul .

 

7. Numește trei cărți pe care le-ai recomanda tuturor.

Una este ” Noaptea de sanziene” de Mircea Eliade, care poate fi citita mai ales la maturitate si iti da o lectie despre cum poti trai iubirea si viata in societatea romaneasca, intr-un mod elegant, plus ca e delicioasa si o citesti pe nerasuflate!

” Jurnalul unui calator boem”- Ciprian Enea- am ras de am pocnit si m-am distrat la maxim. I-am dat-o si mamei mele sa o citeasca, si ea si-a amintit de tinerete( si s-a distrat copios)!

Cu siguranta, recomand, ” Biblia”- contine parerea lui Dumnezeu despre oameni si  are o groaza de personaje  ce au comportamente controversate.

Si ar mai fi George Louis Borges- orice de Borges, este o revelatie!

 

8. Scrie în trei cuvinte ce înseamnă cărțile pentru tine.

Evadare intr-o lume paralela, imaginatie; cultura autodidacta, regasire si liniste sufleteasca.

 

9. Care este cel mai mare secret de cititor al tău?

Am avut experiente extrasenzoriale  si revelatii, cu anumite personaje din cartile religioase.

 

Va invit si pe voi, care intrati pe blogul meu, Ialina222, sa completati leapsa. Va puuuup!!!

 

Lasă un răspuns

