Femeia a procreat si apoi a facut tortul!

Azi am facut o plimbare prin Cora, la mall Sun Plazza. Printre alte atractii, menite sa ne fure simturile si  banii de pe card, ne-am oprit la vitrina de torturi. Dupa ce am exploatat standurile cu fursecuri, prajituri si dulciuri, mi s-a parut ca standul cu torturi a fost cel mai frumos. Efectiv, ne-am oprit si am admirat indelung, torturile estive.

Intre timp, in gura mi-a  venit apa si am zis  ca cine stie sa faca asa tort, este iubit maxim, de barbat, de copii, de soacra si de toata familia!!

torturi 016torturi 017torturi 018

Torturile excelente, stateau in vitrina, ca niste  cadouri impregnate cu crema, cu fructe si cu multa dragoste!! exact asta am simtit si eu, uitandu-ma la torturile astea: iubire, iubire, iubire!!! si : dulce, dulce dulce!!!

Tot ce e bun , stiti si voi ca ingrasa,  si o portie de astfel de iubire se poate transforma in kilograme in plus! Dar nu dispera, femeie!! Destinul tau este sa faci tortul , nu sa-l mananci!!

Destinul tau, este sa fabrici iubire, pe care altii sa o manance! fie ca esti tu tortul dulce, fie ca tortul este facut cu manutele tale pricepute!! Oricum a-i da-o, tu stii sa fabrici iubire!!

Fara scuze si fara sentimente de vinovatie-( sa nu-mi spuneti dup-aia, ca ati dat fuga la mallul cu pricina si ati  cumparat un astfel de tort si ca euu sunt vinovata!!)- va prezint  torturile!!

torturi 015

 

PS: Daca  mananca  cineva in afara de mine, vre-un tort din asta, sa ii fie intr-un ceas bun si sa il  imparta si cu altii!!

Daca v-au placut torturile expuse, vreau sa stiu si parerea voastra, despre astfel de minunatii: torturile!!

Cand  ai mancat ultima oara un tort si daca esti”fan” torturi? Sau ramai doar cu privitul si amani momentul pana la lesin, cand apa din gura, se transforma in senzatie de sete si dintr-o data iti dai seama ca nu mai stii cum te cheama si tot ce se intampla , este ca te trezesti urland, fara a mai fi in stare sa-i opui rezistenta si iti dai seama ca il vrei cu adevarat! Si ca glicemia ta, ori este foarte scazuta, ori mintea ta iti joaca feste si incepi sa ai vedenii?! Ori ai uitat de cand nu ai mai  facut sex si acum ti-l doresti foarte mult?!  Tortul- nu altceva!!- care este intr-o relatie  glicemica cu tine si realizezi ca totul se reduce in momentul ala, la supravietuire- ori e al meu, ori ba [nu poate fi al altcuiva]!- Ce sa-i faci? In jungla, animalul din tine, urla sa-si ia partea si  trebuie sa lupti cu toti adversarii dupa regulile  junglei!

 

 

 

 

Lasă un răspuns

