Cinefili si cine poate


Cu ocazia aniversarii mele, pe 12 august- ca doar sunt leoaica de foc, n-am avut stare in casa si am zis sa ies, impreuna cu sotul meu, la un film, la cinema. Filmul -„Vanatorii de fantome” a fost tare!! Nu am mai fost la cinema de foarte mult timp, caci mi se parea o pierdere de timp, dar acum chiar cred ca merita suta de lei, pe care am lasat-o acolo!! Efecte speciale , cu ochelari 3D, care iti dau senzatia ca imaginile se intampla in realitate, in fata ta!!

Eu nu prea gust filmele cu fantome, varcolaci si cele  fantasy, dar filmul asta, a avut efectele atat de speciale, incat am fost absorbita si l-am vizionat, cu sufletul la gura!!

Actiunea: E vorba de trei femei de stiinta, care sunt in cautarea fantomelor si vor sa dovedeasca lumii cu orice pret, ca fantomele exista. Dupa ce au cateva intalniri infricosatoare cu cateva fantome, reusesc sa prinda o fantoma, intr-un recipient, dintr-un laborator, la care ele lucreaza de o viata!! In final, toata lumea considera ca blafeaza  si la un moment dat, intervin fortele speciale, care vor sa preia cazul. Filmul se termina, cum ele dovedesc ca exista fantome si sunt fericite.

Pe langa actiune, filmul este foarte amuzant, prin imprejurarile in care se petrece actiunea , cele trei prietene sunt foarte amuzante, una mai nebuna ca cealalta.

 

 

Pe langa  asta, cred ca suntem prinsi intr-un joc 3D cu totii. Va dati seama, filme HD, la televizor, ochelari 3D si 7D la cinema!! Cam ce inseamna asta, am stat si m-am gandit? Oare distorsionarea realitatii in care traim, pentru a vedea in spatiu, nu inseamna ca tot ce ne inconjoara, poate fi vazut in 3D? Asta daca ai nivelul spiritual necesar sa vezi totul, din mai multe unghiuri. Traim intr-o lume digitalizata si plina de informatii, in care trebuie sa facem fata la schimbarile ce vin cu viteza luminii, si de multe ori ne simtim depasiti.

Traim intr-o lume nebuna, nebuna, nebuna!!!

2 comentarii

Lasă un răspuns

