Relax de sambata, in familie

Salutare prieteni!! Azi am fost in plimbare la mall, cu prietena mea, Tanta si cu sora mea, Elena si nepotelul Mihai. Ne-am plimbat vre-o 3 ore si va arat si voua ce am gasit acolo.

Standuri cu torturi minunate, care mi-au luat ochii( episodul 2), pe care vi le prezint si voua!!:

 

poze mall 088poze mall 087poze mall 086poze mall 089

Apoi, pentru cei care nu au fost in Mall Baneasa, va arat niste fotografii cu instantanee din aceste centre comerciale, care spun totul despre Bucuresti!! : cafenele pe toate gusturile, pizzerii, restaurante  de toate nationalitatile- grecesti, libaneze, italiene si nelipsitul Mc Donalds!! De aglomerat nu  a fost aglomerat ca in timpul anului, caci lumea din Bucuresti e plecata in concedii si vacante. Dar in timpul anului, toti bucurestenii, se aduna la mall, ca ursii la miere.

 

Si aici  suntem noi, care ne-am distrat pe cinste, la un  Cafee Frapee si la o Pizza Italiana.

In prima poza, sunt eu cu prietena mea, Tanta, o olteanca cum nu am mai intalnit in viata mea, plina de poante si  care face standup -comedy, la orice minut din zi!! In imagine nu apare, dar am fost si cu sora mea, Elena, o moldoveanca frumoasa si desteapta! ( Daca vreau sa fac un photoshop, in care sa apar cam ca Nicoleta Luciu, cu ajustari pe ici pe colo, in punctele esentiale, am cu siguranta la cine apela!!)

poze mall 117

Plimbandu-ma prin mall, mi-am facut si un prieten, cam slabut, dar  de profesie doctor! Cam scheletic pentru un doctor, nu??!!

 

poze mall 105poze mall 106

Daca v-au placut pozele, dati-mi un feedback in care sa aflu cum v-ati petrecut si voi, jumatate din  weekendul asta!! Maine nu stiu ce o sa mai urmeze! Surprize- surprize!!

2 gânduri despre „Relax de sambata, in familie

  1. CAND MA UIT LA TINE SI CITESC SI POVESTEA….. MA UMPLI TU!, DE VESELIE 🙂 …. ESTI SPUMOASA SI HAIOASA! TANTA E O DULCE SI ACIDA COMEDIE!… IAR ELENA E MANAGER / CONCERTE MAESTRO!

    Apreciază

Lasă un răspuns

