Eu sunt cea care stie sa spuna cuvintele alea …

 

 

 

Pasarile in zborul lor, tipa indelung si tipatul lor

este un dor, cu ecou.

Mai stii cate aveam sa-ti spun, cu diafane soapte

cand ma trezeam din somn

si te acopeream cu plete si cu ochi verzi , ca talazurile marii?

Mai stii cate iti povesteam cand ma trezeam din somn?

Si tu faceai din totul, o gluma buna

un joc de cuvinte, cu o vorba buna- de-aici intelegeam ca ma iubeai.

Nu te foloseai de cuvintele astea-T E  I U B E S C

dar te foloseai de starea ta: o stare  de vesnica veselie,

de umplut sufletul meu si de varsat  „vara” in el!

Cel mai frumos anotimp, in sufletul tau l-am gasit:

Anotimpul tau are ca ingrediente: veselie si umor si gingasie.

Pentru mine, esti un fel de Woody Allan, doar ca in varianta ta,

unic si irepetabil!

Ai genul lui si geniul lui…

Eu sunt cea care stie sa spuna cuvintele alea,

pe care tie ti-e  greu sa le spui, prin firea ta masculina.

Dar cum stii ca eu sunt femeia, ma lasi intotdeauna,

pe mine sa o spun: t e  i u b e s c!

Lasă un răspuns

