Ce schimbari faci in toamna asta?


Suntem in prag de toamna.

Data: 31.08.2016. Good by  vara, bun venit toamna!!

images (15)

In anotimpul asta, se intampla multe la mine in suflet, cum cred ca si la voi se lasa cu frig si nostalgie. Dupa ce ne-am prajit si ne-am incarcat pielea cu vitamina D, de la soare, cred ca o sa ne lipseasca mult caldurile alea nesuferite, pana vara viitoare. Va schimbati lookul fetelor? dar garderoba? Ce includeti in fayshionul de toamna? ca eu una imi fac aprovizionarea de la niste buticuri destul de  accesibile(ca pret), dar cu o oferta foarte buna  de fayshion- stiti voi!. Magazine second sau vintage, mai pe limbajul american. Este o moda acum, sa te aprovizionezi de la vintage si sa iei „forma” pe care o vrei… hippy, trippy, sporty. Eu prefer casual,in orice circumstanta, in afara de nunti, botezuri si iesiri in parc!

Daca ma intrebati ce prefer cu adevarat, cred ca pielea e cea mai buna „vestimentatie” pentru o femeie. O femeie arata frumoasa oricum, daca o dezbraci si o lasi nud. Daca o femeie are inhibitii, traume, prejudecati, atitudini false, ipocrizii, atunci cand o lasi nud, o vezi pe ea! cea din spatele hainelor! Ne-am nascut goi, remember? Asa ne-a facut mama si asa am venit pe lume! De aia suntem toti egali si de aia uitam, ca in spatele hainelor de fite, se ascunde pielea!!! e cea mai pretioasa, fetelor! e cea mai scumpa si e o „haina” de mare valoare!!- scuze, mi -a venit sa zic!!{ Nu ca acum o sa umblam in pielea goala, da’ nu e rau sa ne vedem asa cum suntem! atunci si sufletul va fi mai curat si mai sincer. Durerile si ridurile se scriu pe piele, nu [pe haine). Aia este a noastra si alaturi de bucuriile si tristetile noastre, ne trezim ca a mai trecut o vara, a mai trecut un an si noi suntem mai intelepti cu o clipa.}

Dar daca vreti sa va imbracati bine, deci va recomand bouticurile vintage-daaa!- oricat de  straniu ar parea sa vorbesc despre ele, ca unele dintre noi, sunt mai simandicoase( stiti voi, cu „e-ul” ala bucurestean) si nu suportati  sa va imbracati cu haine purtate. Dar sa va spun un secret- arata tot atat de bine, ca alea de la C&A si COTON si chiar sunt de firma!!- pretul este diferenta si o sa vedeti cand va faceti bilantul bugetului, pe luna in curs, ca ramaneti cu bani in buzunare si pentru iesiri in oras, sau pentru o carte buna, de la Targul de carte, din Bucuresti.

Planurile  mele, pe septembrie-octombrie,2016:

Un nou look-bifat! Mi-am schimbat coafura, am fost la hayr stylist( am gasit un salon, cu preturi bune-pentru economisit, remember?) si din fata cu plete in vant, mi-am tras o linie ceva de genul bob in scari.

Un nou job- vreau sa ma inregimentez in corpul didactic! wish me lock!

Vizita la oraselul copilariei- Negresti, alaturi de reuniunea de familie. Deci tomna asta vine pentru mine, cu multa dragoste!! In care se include si culesul strugurilor- deci distractie in family!

Planuri de scris articole cat mai inspirate pe blog si cu un nou suflu, daca se va putea!! -va anunt eu, cand imi vine suflul ala!!

Voi ce planuri aveti?

poze cu barca 119

 

Va doresc sa aveti pofta de toamna, de struguri si de plimbari prin parcuri, presarate cu frunze moarte!! Si la tine in suflet, sa fie viata si spiritul tau superior sa  gaseasca calea cea mai buna pentru tine!

Lasă un răspuns

