S-a deschis cel mai mare Mall din S-Estul Europei!

Ieri am tras o tura pe la cel mai mare mall din S-Estul Europei, care se afla in Bucuresti. Mallul Park Lake, s-a deschis saptamana asta si este imens.M-am plimbat cu sora mea, Elena si cu Mihai, nepotul meu si ne-am minunat cat e de misto! Este foarte luxos, cu design super cool, mai mult pe tema romantico- rustica. De exemplu, sunt la etajul 1, amenajate, niste chioscuri cu bolti, de pe tavan se preling iedere si am vazut diverse stropitori atarnate- de astea chiar m-am amuzat!! La fiecare pas, intalnesti ceva inedit si original. C a sa-l caracterizez in cateva cuvinte: imens, original, inovativ si foarte luxos! In primele zile de la deschidere, au fost si reduceri! cine  a stiut, a stiut! Hai sa va arat niste poze, poate aveti de gand sa vizitati marele Mall!!

Pozele sunt din arhiva personala.

harta

Lasă un răspuns

